Van harte gefeliciteerd met je aanwinst!
Dank je! Ik klap het horloge op de armleuning van de bank, want dan heb ik het naast een raam liggen wat mooi schuin invallend indicect licht geeft.
Soms pak ik ze weer op omdat ik vergeten was met een hemdsmouw de stofjes en vingerafdrukken van het horloge te vegen. Maar goed: Ik neem de Sony A6000 ter hand met het plastic fantastic 30mm macro lensje er op, schiet twee of drie kiekjes, importeer ze in Photo’s op de Mac, corrigeer levels en soms de belichting iets, en post ze hier.
Ik lees het forum trouwens niet van een tablet of telefoon, omdat dat gewoon irritant is. Vandaar de Mac. Hele procedure kost me nog geen vijf minuten.
Ik wou dat meer mensen dat deden. Ik geef hier uiteraard likes voor mooie horloges, maar ik zie hier letterlijk nooit een pols voorbij komen dat ik denk van hee, die wilde ik nou eens zien. Ook niet van de alhier aanwezige dames. Sowieso wou ik dat mensen meer foto’s namen zonder mensen er in. Om over Selfies maar te zwijgen. Het is wat het is, we leven in een narcistische tijd, wat foto’s betreft.
Frisse aanblik. Erg geslaagd.
Gefeliciteerd met je Seiko, mooi blauw is niet lelijk , wens je veel draagplezier
Ik heb mijn best gedaan Chris, echter wel met mijn telefoon. Zie mijn Boderry die ik zo plaats. Benieuwt of er een like komt van de meester . O ja, zal het doorgeven aan de dame alhier aanwezig
. Weet allleen niet wat zij gaat plaatsen, mag me nergens mee bemoeien haha.
Een NA vandaag, de (bijna onafleesbare) SUOB101. Rond 2015 moet het geweest zijn dat ik deze voorbij zag komen op het YouTube kanaal van The Urban Gentry, waar ik toen wel eens een videootje van keek. Vond het meteen een tof ding maar was toen al uitverkocht. Toen ik onlangs een ooit-gekocht-nooit-gedragen tweedehandsje tegen het lijf liep heb ik geen seconde getwijfeld, dus na een jaar of 8:
Edit: ik wil trouwens niet de indruk wekken dat ze héél moeilijk te vinden zijn of dat ik 8 jaar lang onafgebroken gezocht heb hoor, het was gewoon juiste plaats, juiste tijd, juiste prijs voor een niet afgeragd exemplaar
Maar het topic heet “wat dragen wij vandaag”, vandaar de pols erbij. Ik kijk niet naar de pols, erger me hooguit als ik afgeleid ben van lelijke tatoeages en/of touwtjes en dat soort zaken direct naast het horloge.