Wat dragen wij vandaag LXXXVI

Nog leuker Chris als je de Islamitische kalender volgt, dan zou de herfst op 6-3-1445 beginnen. En bij de Chinezen is weer anders :wink:

2 likes

Net wakker dus eerst maar :coffee:

26 likes

Een dagje neo vintage ana-digi, Breitlings heerlijk comfortabele en platte Aerospace E65362.
Dìt zouden ze eens als re-issue moet uitbrengen, 40mm, plat, licht titanium en dan graag met modern hard en aan de onderzijde ontspiegeld saffierglas en lcd met verlichting’
!

20 likes

Gefeliciteerd met je Baltic, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1: en natuurlijk ook gelijk een kongskoppel, broer en zus :grin:

1 like

Gefeliciteerd, mooi merk Baltic :+1:

1 like

Goed idee, topic dicht, geen bezoekers meer, vreemd.

En deze van vanmorgen. Zo mooi, die regenboog.

29 likes

21 likes

Beetje knijpen met je ogen en er staat Doxa, doe ik ook met de tactical frog :wink:
Helaas zij de likes op, dus een :+1:

1 like

Fijn om te horen, zijn toch altijd spannende momenten. En even wel goed rust houden natuurlijk, wens haar veel beterschap. :ok_hand:
O ja, goede band gekozen, moest ik toch ff kwijt :wink:

1 like

Natuurlijk Ferry,wij hebben een goede smaak.

1 like

Laat de herfstregen maar komen. :+1:

21 likes

Haha thnx :rofl:

Valt toch nog mee, zou ik nog even mee wachten of het moet je storen natuurlijk :ok_hand:

1 like

Dat is mij bekend hoor Fred. Dat is ook degene die Remy draagt, daarom ook mijn vraag.
Ik vermoed dus dat mijn vriendin deze 35mm ook te groot gaat vinden. Geïntegreerde designs hebben vaak de neiging om iets groter te dragen.

1 like

Viel Spaß auf die Wiese!

Het Blancier projecthorloge mag weer eens een keer.

15 likes

30 likes

De GMT verveelt nooit!

Tot dusver iig.

34 likes

Ze zou het ook eens op leer kunnen passen, komt ie minder groot over. Ik heb welliswaar 1 op staal en 1 op leer 40mm, maar toch een heel ander gevoel/look. Altijd het proberen waard toch, niet verplicht om te kopen toch?

1 like

Goed nieuws!
Sterkte en beterschap.