Saaie dag vandaag. Fris ook dus tijd om de lange mouwen maar weer eens uit de kast te halen.
Y’arriba, yárriba, mi amigo Alpha Planeta Oceanico …

Thanks Robbert! Ik ben er ook super blij mee. Deze StickDial uit 2007 heb ik al bijna 10 jaar. Heb zowel een Oyster als deze Jubi. Dan ook met 2 inlays is het soms moeilijk kiezen. (Allemaal Luxe problemen
)
Een Pepsi van Steenhard
, neigt wel een beetje naar plagiaat wat mij betreft.
En dan nog de Pepsi van Tudor, maar da’s familie 
Haha ik had gewild dat ik ook zo was. Ik ben zo’n type die het overal veel te warm heeft hahaha. In huis loop ik nog steeds in t-shirt en korte broek, maar toen ik even naar de stad moest, toch maar even iets langs aangetrokken.
Rolex Steinhartico es muy bien, @Stickdial73: en primo como mi Alpha Planeta Oceanica. (lol, niet tè serieux, hein ? )

Allez hein, dat kan komen door wellicht ietwat te hoge bloeddruk op uwen aders ? Ge weet maar nooit … (goede bedoeling ermee, hoor).
@Juko
Dat was ook mijn eerste gedachte. Bloeddruk was prima. Zelfs een bloedtest laten doen en daar kwam niks verkeerds uit. Ik moet er mee leren leven hahaha.
Zag het nu pas, beetje kleurenblind
op mijn ouwe dag 🥸
Okay dan @Juko: 't is gewoon dat ik u als gewaardeerd horlogeforum-telg niet graag zou verliezen, eej ?

Eentje van gisteren. Vandaag wel nog steeds de Casio World Time ‘Royale’ aan (AE1200).
Deze is getrokken met de Fuji X-T10 die ik nog eens uit de la heb gehaald. Doet me toch beseffen dat hoe goed smartphone camera’s ook zijn tegenwoordig, je een echt mooie shallow depth of field moeilijk kan evenaren… Lensje hierop is een 35mm F2.0, heerlijk ding.
Ik ga toch proberen eens wat vaker horlogefoto’s te nemen met de Fuji…
Overigens ook iets aan de hand gehad met het scherm. Zaten wat krasjes in bij ontvangst (2dehands maar weinig gebruikt op de kop getikt). Vond m’n polywatch niet, dus besloten even te proberen met tandpasta. Blijkbaar iets te grove korrel, want nu zit het scherm VOL krassen
Komt (hopelijk) wel goed met polywatch!