Wat dragen wij vandaag LXXXVII

Leuk die wijzerplaat van je Lord, denk dat je leuk met het licht kunt spelen :+1:

1 like

Dankjewel :facepunch:t4:

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

Ook tussendoor even de Bulova van mijn vrouw van een nieuwe batterij laten voorzien.

15 likes

Mooie Zenith, vooral dat ze de subdials ieder een andere kleur hebben gegeven :+1:

1 like

Vanwege de weersomstandigheden zo op de laatste werkdag voor de (herfst)vakantie vandaag voor het OV gekozen in plaats van de fiets, voor het woon-werkverkeer.
Daardoor tijd en gelegenheid voor een foto

5 likes

Gefeliciteerd met je Citizen, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Nee joh, met zo’n knaller om de pols kan je onder een ladder door, zwarte kat aaien. Je GMT is je bescherm engel :wink:

1 like

Je weet dat ik tegen de bezuinigingen ben van Meistersinger, maar deze vind ik toch wel zo leuk dat ie op de lijst komt te staan :wink: :+1:

1 like

Tis dat je het zegt, anders had ik er zo maar overheen gekeken :wink:. Je vat hem wel toch :grin:

Dat ze bezuinigen op een wijzer?

Dank je, Ferry, mijn leukste MS!
Niet makkelijk te vinden vrees ik.
75 exemplaren gemaakt ter ere van 75 jaar vrijheid.
Dat was 3 jaar geleden…

1 like

26 likes

Het is nog middag he, maar vooruit die Kamasu maakt alles weer goed :wink:

1 like

13 likes

Mooi dat bandje!

1 like

Deze Omega Speedy is wel heel erg puur :wink: wel oppassen met de warmte he, smelt zo over je pols heen :+1:

2 likes

Gefeliciteerd opa met je kleinzoon :tada: :champagne:, nu niet weglopen als er een luier verschoond moet worden :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de kleinzoon :+1:

1 like

Groeten uit Bali

14 likes

Haha Jasper, had ik je toch al eerder verteld :grin:.
Maar ik ga toch zoeken of er ergens nog een verdwaalde is te vinden, je weet maar nooit :wink:. Had je nog die zeldzame Citizen van mij gezien die ik nu om heb, wordt met de dag meer waard :smiley:

1 like

Toolwatch? :joy:

17 likes