Niets mis mee toch, anders even wisselen met een Rus
Nog een goede tip TIP voor het maken van mooie Sinn foto’s
Loopt die goed Glenn? Zo ja en jij vindt hem mooi dan is het gewoon een topmerk. Trouwens alles is geschroefd in het uurwerk en niets geplakt
Zeker een goede start!
Inmiddels dik een half jaar geleden tipte @junior me over summit banden. Laatst moest ik er ineens aan denken en heb ik er gelijk een bestelt. Staat prima!
@junior nog bedankt voor de tip dus
Beste wensen nog Richard, ging het goed op het werk?
Ha, jij hebt toevallig ook een radio controlled titanium Citizen om de pols, ik heb zijn grote broer om de pols
56 … mooie leeftijd om te minderen… geld is soms niet meer zo belangrijk
Mooie leeftijd om geld in horloges om te zetten, geld is maar een middel. Een horloge een sieraad
Haha dat is waar. Ik kreeg bij een ander topic een foto van een mede lid en hij had me de link doorgestuird van zijn horloge dat hij voor een appel en een ei op amazon had gekocht. Dit was echt compleet het zelfde horloge dan ik had gewoon met een andere naam . Alleen had ik vele meer betaald maar ik moet zeggen ik heb er echt geen spijt van. Anders had ik het niet gekocht, ik koop niets waar ik niet 100% zeker van ben. Dat bespaart je een hoop miskopen
. Hij loopt zeer goed ik heb hem nu 3jaar en 3maanden en hij begint zowat meer voor te lopen. Ook als hij stil staat en ik wil hel opwinden dan voel ik soms een ongezonde tegenkracht op de kroon en dan draai ik en voel ik een klikje. Tijd voor een service zou je denken maar dat ga ik niet doen. Ik kan men geld berer in een potje voor een volgend horloge steken. Als deze het begeeft komt er een g-shock in de plaats als daily
Helemaal mee eens. Ik hoor graag de meningen van iedereen maar uiteindelijk koop ik wat ik mooi vind en niet wat iemand anders mooi vind of mooi hoort te vinden omdat het technisch superieur is of omdat er een superieure naam op staat. Doe ik allemaal niet aan mee, kopen wat JIJ mooi vind godverdomme
Staat zeker prima!
Bandje is erg geschikt voor ‘dikke duikers’ …
Mooi
Geweldig!!!