Beterschap en stoppen is natuurlijk altijd oké!
Mijn ervaring is dat het beste moment om te stoppen het moment is dat je er ook echt zin in hebt, om te stoppen. Dus je moet er niet nu al tegenop gaan zien maar ‘geniet ervan’ dat je stopt! Oh en wat echt wel helpt is een goede state of mind, zit je in de knoop met iets dan is dit wellicht niet het juiste moment. Verder, ga roken dan niet uit de weg enzo want dan ben je er veel te bewust mee bezig. Gewoon stoppen en er niet meer over nadenken. Wat @HansT aanbeveelt, zoek wat afleiding is denk ik ook goed! Jaja, allemaal goede adviezen maar uiteindelijk moet je het zelf doen. Daar wens ik je veel succes mee.
Oh enne, je kan ook nog wat geld overhouden. Prijspeil 7 jaar geleden met gemiddeld 20 sigaretten p/dag.
Ik heb hier zelf overigens niks van gemerkt.
Heb geen cent eraan overgehouden …
PS Excuus, beetje off topic.
Zojuist helaas de groene SMP300 afgegeven bij de AD ivm een gangreserve probleem, dus nu deze om de pols.
Blijft wel een heerlijk horloge.
Beterschap, sterkte met je gezondheid en fijne Kerstdagen gewenst…
Vandaag onze trouwdag, al 24 jaar houdt Assie het met mij uit, vraag niet waarom, snap het zelf ook niet
Maar goed, vandaag dus mijn zojuist gemaakt NA om de pols.
Gefeliciteerd!
Op naar de volgende 24 jaar samen.
En toen werden ze ook nog eens daadwerkelijk gebruikt
Mijn felicitaties voor jullie beiden
Vette Omega , heeft Mr. J. Bond nog niet om de pols gehad
Van harte gefeliciteerd Fred!
Lekker gezond bezig, je maakt veel meters maar komt geen meter vooruit . Mooie Citizen
Echt waardeloos, en dat precies in deze periode. Wens je veel en snel beterschap. Top John dat je gaat stoppen met roken, lukt het niet dan even een pb en kan je steun krijgen, zowel medisch als mentaal. Maar we gaan ervoor dat je weer top bent tijdens de kerst
Wanneer hij stopt bepaald hij zelf, wat wij kunnen doen is steunen tegen die verslaving
Weet ik John, ik rookte meer dan 50 jaar. Sinds 17 sept. gestopt en totaal geen probleem mee gehad. Ook Assie62 is gestopt met medische en mentale steun en dat gaat nog steeds goed. Dus John, zet hem op, wij zijn er voor je