Wat dragen wij vandaag XC

Gefeliciteerd met je GS, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. En idd een en al vakmanschap :ok_hand:

Top man, weet niet hoelang je gestopt bent maar die kauwgom heb je echt niet meer nodig. Probeer eens mint kauwgom en kijk of dat nu zoveel verschil maakt :+1:

1 like

Kan ook op een andere manier Aamon en dan kost het je niets, ben je voor verzekerd en kan krijg je ook hulpmiddelen. Heb ik geen gebruik van gemaakt, maar Assie gebruikt het nog steeds :smiley:

Moet ik inderdaad doen. Ben nu ongeveer anderhalf jaar gestopt. Ben jij eigenlijk al gestopt?

1 like

Ahh, lees net sinds 17 september. Top, Gefeliciteerd!

1 like

Jazeker, sinds 17 sept. dit jaar. Dacht dat ik er moeite mee zou hebben dus had ook om medische steun gevraagd. Echt niet nodig geweest, gewoon van de 1 op de andere dag gestopt. Knop omgezet en dat werkt prima, ben wel aangekomen en dan is die medische ondersteuning ook wel handig. Kreeg een heel dieet waardoor ik ook weer kan afvallen, nu nog een tuimelaar, straks een six pack :wink:

2 likes

Haaha klopt, maar ik hoef de kou niet in :partying_face::partying_face::partying_face:
Dankjewel :facepunch:t3:

1 like

Wat wil een mens nog meer :man_shrugging:

25 likes

Moeilijk met het licht van spotjes, maar zeer tevreden met wissel naar leer

26 likes

Verschil moet er zijn, hubby een Hamilton en ik een Raketa :smiley:
Wie weet, bij 25 jaar samen krijg ik ook een nog mooiere :smile:

Fijne dagen gewenst aan iedereen en al het goeds voor 2024!

21 likes

Wat hebt ge op uw hand geschreven? Geraak er niet wijs uit ? 1+1 , zware berekeningen? :thinking:

3 likes

Zeker weten, alleen het sigma-notatie teken staat net niet op de foto :wink:

Schitterende Raketa :+1:, jij ook de felicitaties van mij natuurlijk.

2 likes

Jip. Stond voor 1 pallet en 1 opzetrand. Verder volledig oninteressant. :slightly_smiling_face:

2 likes

Van harte met jullie trouwdag ! :smiley:en de nieuwe aanwinst :ok_hand:

2 likes

Dan krijg je er zelfs 6, kan je nog een box erbij kopen :laughing:

6 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

28 likes

Proficiat en wel om twee redenen๐Ÿ˜‰

1 like

Heerlijk! Prettig weekend mensen :sunglasses:

15 likes

18 likes