Op deze heugelijke dag een switch van horloge. Heb weinig in huis dus geen grote keus. Maar dit is toch echt geen straf :
Pepsi Rolex top natuurlijk, maar dat schaakspel wat een beauty
Nee hoor, lag te dromen in mijn nest over een supersnel horlogeforum. En wat blijkt, dromen zijn niet altijd bedrog
Ja ik lever geen troep toch Ed en alles echt goud
O meester, mag ik nu weer naar 3? Ik mis dat zo erg, lig er wakker van. Uwe hoogheid moet dat toch snel kunnen regelen
Ziet er robuust uit die Pagani, zie ze vaker voorbij komen. Vraag mij af hoe die bevalt, zit dit lekker, hoeveel ± zoiets als de NH35. Nou ja je snapt mijn vraag wel.
Zie ik hem weer voorbij komen, handgemaakt toch. Echt een sieraad in je woonkamer
Lekker man! Bijna identiek
Paul, zover was ik niet terug gegaan in het topic maar wel een leuke vintage Timex. Geen toeters en bellen
Hij is mij aan komen waaien uit een nalatenschap Ferry, maar wat een geweldig horloge.
Volstaal, Saffier en een Seiko VK63 mecaquartz inside. Ook nog eens een prima afwerking voor het geld. Onder de €100 geloof ik.
Heb ook nog een zalmkleurige, ook prachtig met een andere strap die ik er op heb gezet.
Gaat morgen om de pols.
Gefeliciteerd met je seamaster, wens je veel draagplezier
Gefeliciteerd met je vijfje, wens je veel draagplezier en is idd een leuk model
Toch wel een jas aangedaan, bedoel niet je Tudor natuurlijk maar je hondje . Die Tudor kan alles hebben
Kan je wel zeggen, echt mooi die Glashütte orginal