Wat dragen wij vandaag XCI

20 likes

Vandaag mijn daily basher :wink: de Victorinox Inox duiker. Blijft een topper voor dagelijks misbruik :sunglasses:

5 likes

15 likes

Ja hij heeft een soort van jasje die zijn rug en borst bedekt.

1 like

Weer terug op staal :man_facepalming:

20 likes

Ik heb deze gezien, wat vindt jij van deze? Leuke hommage toch :smiley:. Zal ik hem bestellen, ja of nee? Ik vind die zalmkleur plaat wel mooi en met dat rose goud is het net alsof ik geld heb :wink:. Heb de afgelopen weken jeuk door staal, pols is dikker geworden. Dus of afvallen wat lang duurt of schakels tussen de banden zetten.

2 likes

Snap ik. Die kast gaat niet goed samen met leer. Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar ik krijg geen perfecte match.

1 like

2 likes

De nieuwe aanwinst :sunglasses:

17 likes

Als jou dromen wel uitkomen, moeten we toch eens een kop koffie met elkaar drinken.:sweat_smile:

1 like

26 likes

Ja, gek hè? Op de originele lederen Tudor strap (die ik echt heel mooi vind) heeft hij bij de bandaanzet lelijk veel ruimte, en op die curved strap van Liger sluit hij wel echt mooi aan, maar doet het voor mij toch ook inderdaad niet.

Misschien is die stalen band gewoon te goed :upside_down_face:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd.
Ik heb er ook een gehad (uit 2004) maar met een automatisch uurwerk (nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb destijds).
Je band lijkt niet lekker te sluiten…:thinking:

2 likes

Pro

12 likes

Lijkt mij gezellig om eens een bakkie te doen :+1:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk :heart_eyes::+1:

2 likes

Voel ik een meeting aankomen?

1 like

Lijkt mij altijd gezellig en leuk om hf leden irl te ontmoeten, het liefst in de buurt van Rotterdam. Moet toch een keer te regelen zijn :+1:

In november nog een meeting gehad in Spijkenisse

1 like

Zoooo, wat snel gaat het zeg.
Hoop geklaag minder in huis😁
Heul blij mee!

12 likes