Wat dragen wij vandaag XCI

Nee niet eens, naar Zweden geweest tussen kerst en oud en nieuw. Was het wel ff zat hier in Nederland met dat schijt weer :broken_heart::smiling_face_with_tear:
Maar was op tijd weg want de eerste week van het jaar was het veeeel kouder en waren mensen vast gesneeuwd op de snel weg :joy:

3 likes

Vandaag natuurlijk de Breitling met:
:green_heart: GROENE wijzerplaat
:black_heart: ZWARTE chapterring
:heart: RODE details โ€ฆ

31 likes

Avondwissel:

21 likes

23 likes

Een ellende om er schakels uit te krijgen maar is me weer gelukt. Hij zit.
Komen alleen geen schakels meer bij๐Ÿ˜

30 likes

29 likes

20 likes

Fijne avond :grinning: !

35 likes

Mooie avond!!:watch:

21 likes

Goedemiddag HF vrienden,
Was me weer een dagje wel, geef ik Assie62 een mooie Carrera. Moeten er dus 2 schakeltjes uit(met busjes), 1.5 uur lopen klooien en kreeg het niet voor elkaar. Dus Assie maar weer eens ingeschakeld, ging ook niet van een leien dakje, maar die muts krijgt het dus gewoon voor elkaar he, zie post 1520. Lieg dus echt niet als ik zeg dat ik een grote kneus ben. En vol met stress zat vanmiddag, gelukkig wel mijn mooie seadweller weer eens om de pols, maakt een hoop goed :smile:

28 likes

Wissel

8 likes

U vergeet stalen kast, bezel en band :wink:. Alles bij elkaar opgeteld, mooie combi zou ik zeggen :+1:

1 like

Verschrikkelijk dat spel, ik erger mij er kapot aan :wink:. Maar met die mooie Tudor om je pols af en toe wat afleiding :+1:

2 likes

31 likes

U bent een geduldige man, kan ik nog wat van leren :wink:

2 likes

Zo geduldig al die mensen, ook jij dus Jasper :+1:. Moet je mijn post 1524 maar eens lezen, was in staat om horloge in de kliko te gooien :rage:

1 like

Vandaag naar de outlet rosada gegaan met vrouwe lief en de presage :wink:.
De citizen tegen gekomen die ik in de toekomst wilde kopen maar die was echt lelijk int echt :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:.
Ik wilde men vrouw hem laten bestellen, weeral een bevestiging dat ik niets online moet kopen want het had een flop geweest :yum:

14 likes

Peukje doet wonderen :slight_smile:

pas als je Aussies horloges in de kliko gaat gooien raad ik je dat peukje aan :joy: :+1:

1 like

Een kloeke Duitser:

Voordeel van revalideren is dat er nu tijd zat is voor horloges :joy: :+1:.

33 likes

Beterschap!!:watch::+1:

1 like