Wat dragen wij vandaag XCII

Prachtige souvenirs.

1 like

Hoi Leen, gefeliciteerd met je Precista. Mooi die combi met die struisvogelband en verzonken uurmarkeringen, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

30 likes

Was een leuk topic en ook een leuk horloge :+1:. Maar nog steeds te koop in Nederland bij horlogeloods, wellicht hebben die er nog een paar :wink:

1 like

Mooie plaat heeft die Nomos, zowel deze kleur als de blauwe vind ik de mooiste :+1:

1 like

19 likes

Dat is geen vintage, hagelnieuw. Knap he hoe ze dat tegenwoordig na kunnen maken :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hij heeft een heel leven achter de rug en dan die kast :grin:

1 like

Wat een plaatje Frans :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Orient, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Ook messcherpe foto’s en wat een lume he :+1:

1 like

Echt een droppie, heb het over de hond he :wink:. En die Citizen is gewoon mooi en laat je nooit in de steek :+1:

1 like

Vintage Candino Duiker met een twist!
RVS kast, intacte bezel, heerlijke oranje accenten en bruin verkleurd tritium op de wijzerplaat, kek blokje op de secondewijzer ennnnn binnenin tikt een AS wekkeruurwerkje!

16 likes

Gefeliciteerd Paul met je Smiths, mooi horloge. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Toevallig had ik het er met Lex over dat ik een visodate nog niet heb en dat die er moet komen naast de andere Tissot’s :smiley: :+1:

1 like

Dan heb je heel veel keuze, Tissot was niet zo origineel met namen, er zijn erg veel verschillende modellen die Visodate heten :grin:

1 like

Na 4 uur he :wink:, morgen weer een scherpe foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zal beter m’n best doen.

1 like

26 likes

10 likes

Vandaag zelfs nog,

13 likes