Wat dragen wij vandaag XCII

Das een mooie Tudor en dat bandje past er mooi op :+1:

1 like

Vandaag de NA van afgelopen weekend

Ik heb zo’n vermoeden dat die niet zolang meer hoeft te wachten op de volgende beurt… :innocent:

20 likes

Mooi kleurtje deze Seiko, ken het model niet :+1:. Niet aan Assie laten zien!!! Gaat mij geld kosten :cry:

1 like

25 likes

Zeker geen bad move, wat is die mooi zeg :+1:

1 like

Fijne avond allemaal!!:watch:

27 likes

Mooi gemaakt en passend bij je GMT :+1:

En gelijk even wat bier ingeslagen :wink: en die Superior is natuurlijk ook niet verkeerd :+1:

:sweat_smile::sweat_smile:, dank je :wink:

Mara “Bono” is gek op voetbal, soms een diva, soms een draakje :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Van harte gefeliciteerd met je aanwinst ! :ok_hand:

1 like

Klopt, maar ik had het dus over de PR516. Had ik er ff bij moeten zetten :innocent:

1 like

Bedankt Ferry!

Ben er echt zo blij mee. Met 18,5cm pols is 35mm wel even wennen maar je voelt je ook wel echt een Lord als je deze mag dragen :prince:

1 like

Een 10 met een griffel Richard :+1:

1 like

Maar dan moet je ook wel opletten welke je neemt, er staat namelijk lang niet bij alle PR516’s Visodate op. Ook niet als er wel een datum op zit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Avondwissel, niet het beste moment voor een foto :grimacing:

24 likes

Mooie Gerard :ok_hand: Nog aan het overwinteren ? Zoja dan moet je wel haast een aanhangwagen met horloges mee hebben :smiley: :wink:

2 likes

Geinig , wat staat er nu op de wijzerplaat onder het staartje van de secondewijzer ?

1 like

Ik hou mij vast aan jou Tissot ervaring, dus als je nog eens een leuke tegen komt weet je mij te vinden. :wink:

1 like

Nog steeds in Spanje, lekker weer hier en uiteraard een paar horloges meegenomen!!:watch:

3 likes

Weinig kans dat Assie zo’n horloge tegenkomt Ferry dus vreest niet :wink:

1 like