Wat dragen wij vandaag XCII

Mooie bandjes :+1:, ik moet ook meer op leer overgaan. Ik kom er achter dat er verschillende soorten staal voor banden gebruikt worden. Bij de ene krijg ik jeuk en bij de andere dus niet. Dus staallegeringen zijn ook verschillend.

2 likes

Heeft een battle’schaar’ opgelopen :yum:. Maar blijft gaan :muscle:

8 likes

Leuk kleurrijk vijfje :+1:

1 like

Het is idd een plaatje. Proficiat👍
Iets moeten vertrekken?

1 like

Gefeliciteerd met je representator, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Ik zal die van mij eronder zetten, zie je dat elke lapis plaat weer anders is :smiley:

16 likes

:military_helmet:

25 likes

Leuke foto met de hond :smiley:, maar waarom wil je de luchtdruk in de gaten houden?

1 like

Kanjer van een Omega Hans :+1:, zal ook nog een foto plaatsen bij de challenge. Niet dat ik een kans maak, maar we doen gewoon mee :smiley:

1 like

Nu mijn NA

18 likes

34 likes

Nou, de defecte chronoris is terug gestuurd. Dat was jammer, maar wel extra budget

1 like

Niet laten bleken he of hetzelfde doen als de broertjes Roelvink, puur natuur is gewoon heel mooi net zoals je Longines :+1:

1 like

Na veel gepruts m’n oris op een flat link band van Forstner gekregen.

Wat denken jullie? :+1:t2: of :-1:

22 likes

Gefeliciteerd met je Oris en zeker een mooie, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Boodschappen doen met

23 likes

Gefeliciteerd met je Casio, mooi die kleur groen met de sunburst. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Goedeavond HF vrienden,
Eerst likes en reacties gegeven, nu tijd om mijn PRX te plaatsen :smiley: En deze op leer dus, zoals ik al eerder schreef stalen banden zijn verschillend van legering en bij sommige krijg ik jeuk!

20 likes

12 likes

Tritium :green_heart:

2 likes

38 likes