Wat dragen wij vandaag XCIIl

Jij ook sterkte. Ondanks dat het wat langer geleden is kan dat nog erg gevoelig liggen natuurlijk. Het gemis vul je nooit op.

1 like

Dankjewel ! :slight_smile:

Of hoort deze in “Raad het horloge” thuis :wink:

5 likes

Hoi Chris,
Bedankt voor je info, ik ga die blue moon aan Assie geven want mijn Seiko box stroomt over en 20 Seiko’s vind ik wel genoeg dacht ik zo.
Assie houdt dus totaal niet van stalen banden, ze heeft er wel een paar maar heeft liever iets van leer.
Ze is het helemaal met je eens dat het een donkerblauwe band met een zweempje grijs moet worden en gewoon een gladde band.
Toevallig heb ik een bandje liggen in de kleur van de Argent van Molequin, die vindt Assie dus te licht van kleur.
Nou ja, ik laat het lekker verder aan Assie over en je weet hoe vrouwen kunnen zijn he :wink:. Die gaat dus echt het net afstruinen tot ze tevreden is.

Oke Chris, nog een fijne zondag en tot schrijvens :+1:

Voor vandaag deze niet alledaagse Seiko Crown.
Niet eenvoudig eenzelfde te vinden.

16 likes

19 likes

25 likes

35 likes

Goedemiddag HF vrienden,
Vandaag 1 van mijn favorieten om de pols, Oris aquis 400, zo mooi blauw vooral in het zonlicht.
Altijd wel lastig fotograferen om hem mooi in beeld te krijgen.

Verder wens ik iedereen een fijne zondag :+1:

23 likes

22 likes

Mijn skindiver VENUS, nee let niet op de datum.

15 likes

En zo hoort het, je bent een ware liefhebber :+1:. Niets mis met een mooie Prospex, elk horloge heeft zijn eigen ziel :ok_hand:

1 like

Hij is mooi die Squale matic :+1:, tis wel de bedoeling dat je er even een duik mee gaat nemen, het record staat op 322. Kan jij dus makkelijk overheen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

31 likes

Beetje zomers.

21 likes

Nou ja, bijna dan. Je had hem van de week al, maar hij is mooi David :+1: en ja ik weet het nog, de datum staat op de subdial :wink:

1 like

Haha…deze is erbij gekomen. Een blauwe variant bij de eerdere bruine. :wink: Duo Penotti.

23 likes

Oke oke Cihan, gaan we nu nog all in, of wachten tot de volgende ronde :wink:

16 likes

Pimp pimp in Brussel :sunglasses:

23 likes