Wat dragen wij vandaag XCIV

Is dat niet een Nederlands merk? Heb ik eens ergens gelezen.
Ik heb mijn SBDC051 al een paar dagen om. Soms vallen de oudere horloges in ongenade, ten koste van de nieuwe aanwinst. Na een tijd ondek ik weer waarom ik ze zo mooi vond. Dat heb ik met de Seiko SBDC051 telkens weer.

22 likes

Het is een Italiaans/Nederlands merk, of een Nederlands Italiaans merk :joy: Opgericht door Nederlanders die in Italie wonen. Op hun website vind je het hele verhaal wel…

3 likes

Nee dat niet. Rob is in de beginfase wel bij de ontwikkeling van de horloges betrokken geweest, voor zover ik weet.

1 like

Middagwissel. Vandaag van Omega, naar Longines en nu een Meistersinger, druk vandaag :grinning:

16 likes

Van der Gang kan ook goed op Nato :+1:t2: de juiste uitstraling :grin:

11 likes

20240312-IMG_4093

18 likes

10 likes

Goedemiddag HF vrienden, vandaag (niet om de sneeuw aan te roepen hoor) maar toch weer eens de snowflake om de pols :wink:.

Zie dat ie niet vlijmscherp is de foto, heb nog wel oudere foto’s maar dat is dan valsspelen toch :smile:

Wens verder iedereen nog een fijne avond :+1:

28 likes

Om de pols komt ie helemaal mooi tot zijn recht :wink:

1 like

Hij blijft wel lekker een explorer :wink:, maar zonder sokken in je schoenen dat kan echt niet als een heer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:nerd_face: valt mee hoor… is gewoon hip broekje. :metal:

3 likes

Hij is en blijft mooi die Rolex, 36mm toch? :+1: Heb je al het nummer Europapa ingestudeert, is wel een must natuurlijk :wink:

1 like

He dat is de mijne he, was hem al kwijt, of ligt ie te slapen in de kluis. Even checken morgen :wink:

2 likes

Heb deze hier nog niet gedeeld, een NA die ik al wat langer heb, en dit is er zo één die steeds meer pakt op één of andere manier. Echt een heerlijk horloge die pelagos. Iets kleinere maat (39mm), titanium, (beetje grijs/donker/stealthy), I like it. Verder super leesbaar, goeie, verstelbare band, mooie Snowflake hands, kortom, echt een topper die ik veel draag.

34 likes

Zeker!

1 like

Een aparte stopwatch :smiling_face:

22 likes

Nu is de vraag wat de gangreserve is, cricket kan soms dagen duren :wink:

1 like

De Bonnie Joseph tropic nog naar vanille ruikend vers uit het pak

12 likes

Zeker je laatste nachtdienstje gehad Dan, het is dinsdag vandaag :wink:

1 like

Deze is het waard om een hele dag om de pols te zitten, mooi met die witte plaat :+1:

1 like