Wat dragen wij vandaag XCIX

Mogguh :coffee:

25 likes

11 likes

32 likes

22 likes

Net mijn 3e NA in 8 dagen opgehaald. Nu deze om de pols. Nu weer naar huis toe en dan later een nieuw NA topic.

25 likes

Testdag vandaag. Tijdje terug had ik deze om de pols nadat de condensator vervangen was maar hij bleef steeds stilstaan. Toch binnenkort maar eens een service beurtje had ik mij bedacht. Dit horloge had geen eigen bracelet en moest ik steeds wisselen met de andere kinetic die ik heb. Vorige week 2 schakels kunnen krijgen die niet helemaal overeen komen maar wel passend gemaakt konden worden. Gisteren ben ik hier mee aan de slag gegaan en het horloge heeft nu een eigen passende bracelet! Plots na deze werkzaamheden viel het mij op dat het horloge bleef lopen, er is nog wel een kleine issue met de stand van chrono wijzers maar dit is een kleinigheidje! Dus even een testdag vandaag om te kijken hoe hij zich houd!

Fijne vaderdag allemaal!

Hier mijn Seiko van vandaag

14 likes

Met zijn nieuwe bandje, overgenomen van @gvr55

13 likes

Goedemorgen allemaal.

Ik denk dat er slechtere locaties zijn om je 68e verjaardag te vieren.

21 likes

Hier gaan we het mee doen deze vaderdag.

25 likes

Van harte Eddie!

1 like

Gelukkige verjaardag Eddie :clinking_glasses:

1 like

Zie ook Ned-Polen ⚽️ welk NL horloge slinger je om de pols? - 11 van Guapo

18 likes

Dat weet ik wel zeker! Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van😀

1 like

Vaderdag, dus kan natuurlijk niet anders dan dit erfstuk dragen:

28 likes

Fijne vaderdag voor alle vaders!

12 likes

31 likes

Dankje!:blush:

Staat hem goed :+1:

Van harte gefeliciteerd Eddie! En heel veel plezier daar!:four_leaf_clover::clinking_glasses::birthday::slightly_smiling_face:

1 like

22 likes