Wat dragen wij vandaag XCIX

En dan pikken die polen ook nog eens de naam Sea-dweller :rofl:, ik heb een Bollex, ze zeggen uit Zwitserland en die hebben ook die naam gepikt, moet niet mogen toch :crazy_face:

Hier heb ik de loupe af van gesloopt, lijkt hij nog meer kostbaar :rofl:

1 like

7 likes

Die kon ik nog niet, maar wel een mooie Longines :+1:

11 likes

Lekker die 1521 in het groen, is de kleur van 2024 he :+1:.
Lees ik toch net bij @BorisK dat wij in onze Squales een underwhelming uurwerkje hebben zitten, ook in de cosc versie en dat is toch geen horloge van een paar centen :wink:, oke het is geen FC maar toch? Of moeten wij nu :cry:, nehhh gewoon een goed werkpaard toch :grin:

2 likes

Niet zo zeuren hoor, Jenny is gewoon verliefd op je :wink:

1 like

En ik op haar!

1 like

Vers binnen :heart_eyes:

32 likes

Gefeliciteerd David met je swatch speedy, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Vettevingertjesdag :hugs:

31 likes

En die kunnen heel wat hebben, echt een werkpaard :+1:. En als je moet gaan slopen (Reinier) moet je echt zoiets om de pols hebben :wink:

2 likes

Mag wel voor 1 keer met je mooie Defy :+1:. Mag ik ff heel gemeen zijn, ik noem ze altijd de spin onder de Zenith :wink:

2 likes

Haha, ja!
Dit heb ik bedoeld in de context van het horloge en de prijsklasse waarin het zich begeeft. Grote kunststof spacer er omheen, gaf geen wauw-gevoel.
Daar had ik iets specialers verwacht.

Het uurwerk zelf is weinig mis mee, kan mooi nauwkeurig lopen.

1 like

Is deze Makina nu zo dik Henk of komt dat door de foto, wel een leuke Maknina :+1:.

Gefeliciteerd met je Colt, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Onderweg naar Nijmegen…:love_you_gesture:

en hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn…:cloud_with_rain::cloud_with_rain:

21 likes

Gefeliciteerd met je Visodate, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

33 likes

32 likes