Wat dragen wij vandaag XCV

:ok_hand:

1 like

Prachtige Rolex ! :ok_hand: :+1:

1 like

Haha thanks voor de bevestiging! De dial is idd heerlijk, al is hij in het echt nog mooier.

Ik zal er nog even achter aan, lijkt me wel leuk om er eens met een display te gaan staan! :grin::ok_hand:t3:

1 like

Timex!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Fijne avond gewenst!:clinking_glasses::wink:

26 likes

De avond in met de seiko KS 44-9990 1968 :smile:

25 likes

Er staan vijf ‘tijdseinzenders’ in de wereld.

:arrow_down:

Om niet teveel off topic te gaan nog even een plaatje van wat ik vandaag draag!

Tja, what else … :sunglasses:

30 likes

Fijne avond allemaal…
Na Pasen deze omgedaan en niet meer gewisseld…
Foto van vanmorgen…

17 likes

Thanks Junior. Inmiddels de pdf over de zenders gevonden.
Misschien binnenkort een Citizen
Attesa titanium radio control incoming. :+1:

3 likes

Wel even een seintje geven he, als je er gaat staan. Ook als je er niet staat met je display :wink:

1 like

Volgende week Pulsar week?

2 likes

Met vinden van satellieten heeft de Astron weinig moeite is mijn ervaring . :smiley:

2 likes

Wonka!

20 likes

Dat blijft nog even in het ongewisse natuurlijk, maar het zal waarschijnlijk iets uit Japan zijn :wink:. Maar jij mag gewoon meedoen met je Pulsar, lees ik gewoon … uit Japan :smile:

2 likes

Deze zes toch?:

DCF77 (Germany) in Mainflingen in Hessen
MSF (Großbritannien) in Anthorn
JJY (Japan)
WWV (USA) in Fort Collins, Colorado
WWVH (USA) in Hawaii
BPC (China) in Shangqiu

2 likes

Is ook een JDM collectie toch? Leuk man!

2 likes

Geen idee!
Ik heb er hierboven een plaatje bijgezet en dat komt bij Citizen vandaan (en zo staat het ook op hun website) en dat zijn, tja … vijf zenders waarmee zij connecten. Als ik lieg, lieg ik in commissie. :wink:

PS Waar komt jouw lijstje vandaan? Ik zie daar ook Anthorn, Colorado en Hawai bij staan, die laat Citizen niet zien.

2 likes

Ik heb het van: International time signal transmitters
Of dat klopt weet ik ook niet 100% zeker, maar UK heb ik ook bij Casio weleens gezien.

2 likes

Ik vertrouw meer op Citizen, ze zullen wel weten waarmee hun horloges contact maken. Kennelijk zijn er wereldwijd meer tijdseinzenders, dat zou natuurlijk best kunnen [EDIT: Die zijn er]. Misschien zelfs ook wel op verschillende frequenties enzo. Leuk zondagmiddagklusje om een keer uit te zoeken. Ga ik doen als ik weer een horloge heb die daar iets mee doet.

Ik maak met de Astron contact met GPS-satellieten … :wink:

2 likes

Komt goed! Ga er maar van uit dat ik er ben!

2 likes

Sfeervol plaatje van de SRPD97 “zen garden”, die al een paar dagen en nachten draag.

19 likes