Wat dragen wij vandaag XCV

25 likes

Goedepaasmiddagwissel:

30 likes

50 likes

41 likes

Jammer man , wat een gaaf ding die Commodoor :ok_hand:t2:

1 like

Badkamer boven was klaar en nu is de wc beneden aan de beurt. Daarna nog een slaapkamer en dan ist wa mooi ewest :grin:

1 like

Goedemiddag HF vrienden op deze eerste paasdag, en van wintertijd naar zomertijd. Nou met mijn geduld is dat dus een heel gevecht, een aantal horloges stond de zomer&wintertijd op off. Dus bleven rustig staan op wintertijd. Liep ik natuurlijk weer te klooien, was in staat om ze uit het raam te flikkeren.
MAAR DAN, komt mijn horloge expert Assie62 om de bocht. Geef maar hier knulletje, mama regelt het wel even.
Ja hoor, brrrrr binnen een kwartier alle horloges op zomertijd. Denk dat ik alles maar aan Assie geef, maar niet heus :grin:

Maar goed tis Citizen week, vandaag de Promaster Marine Sea eco-dive.

Wens verder iedereen fijne paasdagen :+1:

28 likes

23 likes

Fijne paasdagen allemaal!

14 likes

Waaaat geen Citizen meer in bezit, schaam je :wink: Nu is de Citizen familie niet zo moeilijk hoor, dus je mag nog steeds meespelen :+1:

1 like

Even frisse neus voordat we aan het gourmetten beginnen, je kent het wel.

10 likes

22 likes

Nee de enige die ik had geschonken aan een neef die hem zo mooi vond.
Dus die heeft hij van mij gekregen en hij is er nog steeds verzot op en die ga ik niet meer terugkrijgen.
En daar geef ik hem ook niet voor weg maar fijn dat ik nog in de Citizen familie terecht kan, dank u…
dank u. :+1: :+1:

1 like

Dat is voor mij de wereld rond :wink:. En regen daar draait die Squale z’n hand niet voor om :+1:

1 like

Wissel naar de Farer Burbidge.

Een keer niet met volle maan, want trammelant met rijkswaterstaat omdat ik elke x dat ding naar volle maan draai en daardoor de getijden in de war breng. En ze zeggen dat ik daarmee ook één van de oorzaken ben van de klimaatverandering! :exploding_head:

33 likes

Dit is goud waard man, zeg maar tegen die kleine dat Woezel&Pip het mooiste horloge op het forum is :+1:

1 like

29 likes

Als je stoer bent doe je vanavond even een wissel en draag jij de grandioze Woezel en Pip… :+1:
Dat lijkt me leuk…

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe huis, wens de familie veel woongenot en de hond een hoop boompjes en struiken :+1:

1 like

Zo, even tijd voor een foto, was even druk om andere horloges op de zomertijd te zetten en waren niet de mijne :joy:@fredpanarai1 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

29 likes