Wat dragen wij vandaag XCV

Hoi Gup, tis Citizen week. Doe je mee, mag ook met Citizens waarbij de kroon aan de verkeerde kant zit :wink:

1 like

Zeker leuk en zo komen er ook weer herinneringen naar boven, trouwens mijn eerste horloge was ook een Commodoor, moet nog een nieuw batterijtje in. Maar eens afgeven bij de juwelier :+1:

1 like

Dat wordt een dikke claim, nu weten we waardoor we natte voeten krijgen of ineens in een woestijn leven. :wink:

1 like

3 likes

Wow Hans, wat een mooie exoot.:+1:
Ik hoop ooit ook nog eens een Citizen van deze serie aan te schaffen.

2 likes

De Seamaster nabij zijn natuurlijke habitat…

29 likes

12 likes

zoekt en gij zult…enz. Formeel wordt/werd de hele Campanola reeks alleen in Japan en de VS verkocht, met kleine uitzonderingen. Maar op de veilingsites komen ze regelmatig voorbij. Daar komen de mijne ook vandaan. Ik ben overigens wel zeer onder de indruk wat Citizen hier zowel mechanisch (zie ook de CosmoSign reeks) als ook qua elektronica laat zien. Magnifiek.

2 likes

Op Styleforum.net staat er 1 te koop, even kijken kan geen kwaad toch :+1:

Sorry, zie dat die advert. uit 2014 is. Misschien heeft ie hem nog, heb je ook gelijk een koopje :wink:

1 like

Leuk dat je die nog hebt,de mijne lijkt helaas niet meer te redden :man_shrugging:

1 like

Fijne Pasen!

38 likes

:ok_hand:

1 like

Dankjewel :pray:. Ze zegt zelf ook dat dit het mooiste horloge is :joy::joy::joy:

16 likes

I must have the blue one

25 likes

Beiden zijn prachtig!

1 like

Zoals het klokje thuis tikt… zo klinkt deze Bell hora overal

16 likes

Nog steeds om de pols.

28 likes

Eet smakelijk!

1 like

Ik doe mee Fred👍