Wat dragen wij vandaag XCV

Prettige zondagavond HF. :+1:

41 likes

:heart_eyes:

25 likes

Moet je er afstand van doen?

1 like

Doekje😂

He leuk die Prisma, als ik dan de Holandse week doe kan die er mooi tussen staan. Komende week Oriënt week, doe je mee?

Ik heb nog wel het eea aan hollandse varianten
Ook Olympic

1 like

Avondwissel

19 likes

Me like

1 like

Eerste post!

20 likes

Welcome Captain :+1:t2:

1 like

Hopelijk volgen er nog veel.

1 like

25 likes

getsie, nee toch?

2 likes

In het allerlaatste zonlicht van de dag

13 likes

Echt wel, ben een eigenwijze donder he en ben van alle markten thuis :wink:. Kijk eens naar deze Tissot, is toch geen dikke klatser :grin:

12 likes

Neuhh, hooguit wat uitgegroeid hier en daar. Maar zeker niet vet. En natuurlijk absoluut geen klatser. Wat IS eigenlijk een klatser? Hebben wij een goede sluitende definitie van een Klatser? Zodat iedereen hierna weet: dit si nu een klatser, daar moet ik mijn vingers niet aan branden. Of zoiets.

1 like

24 likes

Ja maar, ja maar, … :grinning:

Even een vraag dan ook…loop ik nu voor of achter?

2 likes

Als je hem echt sluitend wilt dan moet je naar de Van Dale, maar ik denk dat men in diverse regio’s er een andere definitie op na houdt. Vette klatser in Den Haag zowel dikke klok (oeps zeg ik nu klok) of ook wel dat is een dure klatser. Maar ja, ben opgegroeid in een achterbuurt net zoals Ahmed Aboutaleb. Was 1 van mijn buurjongens, zijn we toch nog goed terecht gekomen. Zeker ik met mijn klatser van een pens :wink:

3 likes

Kunnen we eigenlijk geen antwoord op geven, is allemaal relatief :wink:. Wij leven hier bijvoorbeeld in het jaar 2024, in Marokko 1424. Tis maar net hoe je het bekijkt. Maar jij bent een snelle Effes, dus zal jij wel voor lopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes