Wat dragen wij vandaag XCV

Yep, benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Lekker duiker Tony, die bewaar ik als laatste mijn duikers :wink:

Als je er nu even een nulletje vanaf haalt, hebben we gelijk een deal :wink:. Maar mooie GMT-master :+1:, zou ik niet weg doen als ik jou was, krijg je spijt van!

Nog even blokken vanavond, en natuurlijk succes morgen. Natuurlijk slaag je, ik zal duimen voor je :+1: :+1:

1 like

Bij Jenny word ik altijd vrolijk :smiley: :+1:

1 like

Nog even op de valreep voordat we naar een nieuw topic gaan, had ik al verteld dat het Oriënt week is, zal velen ontgaan zijn. Bij deze dus, kom maar op met de Oriënt’s deze week :wink:
Nog maar een keertje plaatsen, weten ze wat ik bedoel ORIËNT WEEK :grin:

14 likes

23 likes

Lijkt in de verte wel op een Oriënt, maar is het net niet :wink:
Mooie Seamaster Menno :+1:, in Juni komt er bij mij ook weer eentje bij :smiley:

1 like

en wat als ik nu geen Oriënt heb? En er ook niet één ga kopen binnenkort (want op zoek naar iets anders). Tel ik dan dubbel met die foto’s van mijn supermooie Bulova Curv (ahhh, wat mooi) hierboven?

1 like

22 likes

Hans ik ben niet zo moeilijk hoor, uiteindelijk komt de Bulova uit hetzelfde nest net zoals de Seiko en Citizen. Allemaal Jappen :wink:
Dus telt ie mee voor 75% :grin:

Edit: ben hem vandaag nog niet tegengekomen, mag je gerust nog een keer posten :smiley:

2 likes

Heel veel plezier morgen! :hugs::pray:t3:

1 like

25 likes

In mijn volgende leven wil ik poes worden

23 likes

25 likes

20 likes

7 likes

jawel: post nr. 3747, door jou ook al omarmd. Aangezien het twee foto’s zijn stel ik dan 150% bijtelling voor

1 like

Vandaag de Phoibos Eagle Ray GMT om.

14 likes

dank je mooi man dat gaat genieten worden :+1: :ok_hand:

1 like

Morgen een bijzondere dag voor jou Jan. Succes :four_leaf_clover: en veel plezier

2 likes