Wat dragen wij vandaag XCV

:wink:

38 likes

Zaterdagmiddag wissel, na regen komt :sunny:

44 likes

En weer thuis in het koude natte Nederland na een reisje van een kleine 30 uur deur tot deur :see_no_evil:
Gisteren weg met 32 graden en nu weer hier :sleepy:
Maar gelukkig dan kunnen we weer wisselen en kijken naar potentiële NA’s :sunglasses:
Goed weekend iedereen.

Ps. foto was van de laatste vlucht van 3 stuks totaal :grin:

23 likes

Nog steeds m’n oude Omega😀

50 likes

als die maar niet net als de eend bij ons in de tuin wat érg vroeg zijn dit jaar. Zit al bijna een week op 10 eieren.

3 likes

Deze op een nieuwe band.

12 likes

Prettig weekend iedereen. :raised_hand_with_fingers_splayed:

36 likes

Eén van m’n favoriete horloges om, op één van m’n favoriete plekken op aarde.

33 likes

Leuk geschreven Jan, misschien had ie er wel de pest in. Pa een Rolex (als hij al kan lezen) en ik niks, zal hem leren :wink:

1 like

Lekker he die Pam en dan spelen met het licht :+1:

Het grote honden topic is niet alleen voor grote honden Ferry.
Daar is ze ook welkom.

2 likes

En je weet gelijk dat het saffierglas is, waar regen al niet goed voor is :wink:

En nog steeds mooi :+1:, werd even afgeleid door die leuke dame die je een beetje verstopt hebt :wink:

1 like

Hier begon de verzameltik mee … Monsters :japanese_ogre:

20 likes

Hou je ons wel op de hoogte als je opa wordt :wink:. Hans voorop en 10 kuikens achter hem aan :grin:

3 likes

Ga hem daar plaatsen, maar meneer is beledigt dat hij zij wordt genoemd :wink:

2 likes

30 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Kijk, dit snap je nu weer niet helemaal Ferry. Die eend is een zelfstandig individu, dus wanneer zij kinderen krijgt zijn het niet gelijk kleinkinderen. Daarnaast is de eend, afgezien van wat anderen zouden kunnen denken, niet op enigerlei wijze in mijn bloedlijn opgenomen, dus kan ik al helemaal geen opa worden van háár nageslacht. Dan zou ik zelf eerst kleine eendjes hebben moeten gecreëerd in mijn nageslacht. Dat gaat mij nooit lukken, schijnt ook knap lastig te zijn.
Om je niet geheel teleur te stellen wil ik overwegen een foto te plaatsen wanneer ze uit het ei zijn, maar voor wie dat hier op het HF dan interessant zou zijn is mij nog niet geheel duidelijk. Ik denk er nog even over.

4 likes

Bij jou ook al :rofl::see_no_evil::rofl::see_no_evil:

1 like