Wat dragen wij vandaag XCV

Proost op de zaterdag !

13 likes

43 likes

18 likes

Thx, en dan is de plaat dus ook nog eens van het materiaal, aluminium, dat ooit bestemd was om een BF-109 te worden! Een knipoog naar de geschiedenis.

Uiteraard beter dat het in een horloge terecht is gekomen. :wink:

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig de “pijn” kunnen verzachten met nauwelijks gebruikt staal voor vriendelijke prijs.

2 likes

24 likes

Fraai stukje geschiedenis zo :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Zojuist voorzien van een verse batterij en klaar voor weer jaren trouwe dienst. Maak er een mooi weekend van!

33 likes

De AS is goed waterdicht, maar toch even wachten voordat ik de fiets pak…

10 likes

Jah hoor sta ik op het punt, om met de kleine man naar buiten te gaan. Zodat hij nog even, op zijn loop fiets kan rond racen. Begint het natuurlijk weer te regenen. Zucht. Dan maar even een boek lezen terwijl meneer, het hele huis door vliegt en afbreekt

Edit: terwijl ik aan het typen was, trok meneer een lade open. En heeft die gedeeltelijk geleegd. Daarna kroop meneer naar het tv meubel om de muziek op de Sonos aan te zetten :sweat_smile::smiling_face_with_tear:
Maar toch is het een prachtig ventje :heart:

34 likes

Wordt donkerder en donkerder…voel de bui al hangen… deze jongen dan maar :relieved:

22 likes

31 likes

:green_heart:

15 likes

Gekke rainbow pam :rainbow:

20 likes

:cocktail:time

38 likes

Fijn weekend HF!

46 likes

Mooie foto!

1 like

Hier de FXD. :black_heart:

20 likes

15 likes

Duiker ivm regen :grin::umbrella:

Op de eerste foto trouwens het verschil van de wijzerplaat in volle zon of schaduw :sunny:.

24 likes