Proficiat!
He Tony, dat is een mooie DJ. gefeliciteerd man en wens je natuurlijk veel draagplezier
Mijn enig overgebleven Nighthawk, hoewel die in Japan en Europa niet zo wordt betiteld, maar het zijn op details wel dezelfde horloges. De échte Nighthawk is vandaag gearriveerd in de DHL box in Bolsward!
Gefeliciteerd met je NA, wens je veel draagplezier
Oogt wel mooi met z’n Messerschmitt BF-109G op de plaat
Goedemiddag HF vrienden, hier blauwe lucht en het . Wisten jullie dat kikkers dat heel prettig vinden
. Die van mij heb ik Kermit genoemd, niet groen maar mooi blauw en o zo trouw. Blijft trouw bij de baas om de pols liggen. Lang geleden dat ik die droeg, eigenlijk moet dat niet mogen.
En natuurlijk wens ik iedereen een fijn weekend
Ik zeg het vaker, koop op staal en later een rubberen/leren band erbij. Scheelt je een hoop centen , staat echt mooi stalen band op een AT
Sinds hij maandag toegekomen is heb ik dit horloge dagelijks aangehad (met het excuus dat het bandje wat moet ingedragen worden). Ik vind 'm gewoon ook erg fijn om dragen en om naar te kijken.
Dat dacht Assie62 ook, heeft van de Maltezer een naakthond laten maken. Zal haar eens naar de trimmer brengen, arme jack
Gewoon goed borstelen is ietsje goedkoper
O ja Kristof, zonder mouwtje zie je die mooie Zenith helemaal
Ze is er goed van opgeknapt