Wat dragen wij vandaag XCVI

28 likes

31 likes

Goedemiddag HF

Ik doe mee met zwembad blauw @Number4 maar toch win jij het….

23 likes

12 likes

5015

32 likes

Klussen in de moestuin, in het gezelschap van een Seiko klassiekertje.

32 likes

#yesdenieuwebandisbinnen!

Eindelijk een passende band voor de Murph. Een heerlijke 20 naar 16 taper! Ik ben blij! :partying_face:

42 likes

33 likes

nu is ie eindelijk mooi

1 like

Topper!

1 like

Vandaag maar eens Blue Tuesday van maken :blue_heart:

27 likes

Ik bedacht mij vanochtend ineens dat het ‘Speedy Tuesday’ is vandaag, dus ik doe ook een keer mee met die van mij. :slightly_smiling_face:

Fijne dag nog gewenst! :four_leaf_clover: :+1:

37 likes

Hmm, mooi blauw maar wel druk…en het is blue monade en Ruby tuesday, toch?

1 like


Heel erg blij met de MOP dial🤩

27 likes

Komt omdat het licht er vol op staat , dan zie je de golven.
Om de pols is hij minder druk gelukkig :sweat_smile:

1 like

Nekton time :dizzy:

25 likes

:innocent: 4 weken lang had ik in dit topic een merken week, toen zei een ander lid, misschien wel leuk om daar een apart topic over te maken, die iedere week verandert en waar je alle kanten mee op kan. En daar ik niet de moeilijkste ben, heb ik dat dus gedaan :wink:. En wat blijkt, dat topic gaat nog lopen ook. En het leuke is dat je diverse thema’s kan bedenken en dat het niet altijd om wrist foto’s gaat. Denk bijvoorbeeld aan een duiker in een glas, maar om de pols mag het ook natuurlijk. Laat de creativiteit maar lekker losbarsten :grin:. En zoals bekend, we zijn gek op foto’s, dus in 2 topics meer foto’s :wink:. En zoals bekend heb ik altijd een excuus zoals Victor Mits zou zeggen, ik ben lichtelijk seniel, zit een schroefje los in die grijze massa. Dus mij is nooit iets kwalijk te nemen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Hoi

1 like

Danke

Ziet er goed uit, gefeliciteerd.
#Gelukkigmaarwantdegeslaagdealternatievenraaktenlangzaamaanwelop

1 like