Ik doe mee…
…maar ga mijn horlogepotje proberen te vullen voor een ‘echte’
Ja snap ik! Dit draagt heerlijk.
Thanks
Thanks
Thanks
Goedemiddag HF vrienden, vandaag vrije dag dus mag ik zelf een ander horloge uitkiezen want ja, vanaf morgen een week Tissot’s.
Met dat mooie weer dus gekozen voor de BB58, is toch ook een hele mooie
Tis wel geen top foto, maar kon het Assie niet aandoen om een foto te maken. Stijve nek, vindt ze echt niet leuk. Maar gaat vanzelf over toch. Dus nu moest ik het weer zelf doen, altijd in gevecht met het licht. Maar hij staat erop, oeps datum vergeten juist te zetten .
Ah gelukkig niet nodig, of mis ik hem toevallig
Maar goed, 2 kids hebben de 10 km gelopen in Rotterdam 54 en 57 min, ik ben trots op mijn zoon en schoondochter. Oudste mocht niet lopen van de dokter. Maar het weer zat lekker mee , maar we zijn echte Nederlanders he, teveel wind
. Altijd maar klagen over het weer.
En verder iedereen nog een fijne zondag en niet vergeten he, vanaf morgen Tissot week
Flauw gevallen/ ongelukje of artistieke pose ?
John moet het toch even kwijt, je doet het altijd leuk met die duo foto’s. Mag best wel gezegt worden En natuurlijk staat die Seiko vijf er weer haarscherp op
Ik wilde 'm eigenlijk in het polsloze topic van Hans posten, maar besliste om eens niet te klieren dus belandde ik maar hier.
die mag je best nog wel een keer wat groter plaatsen, voor het overzicht
Leuke Citizen Hans en nooit zorgen met een schrikkeljaar. Netjes gepoetst ook, de achterkant zie je toch niet als je hem om hebt
tsss. Nog eens goed bekeken, maar je kunt die arm gewoon wegretoucheren. Maar ja, wat je dan overhoudt…?
kleinkinderen ook geschikt? Allemaal weer gewoon boven gekomen?