En de herinnering blijft, daar was jij destijds super trots op. En vergeet niet, voor een 15 jarig knulletje was dit best wel veel geld. Tenminste als je er zelf hard voor gewerkt hebt. Nu die nieuwe nooit meer wegdoen he en alles bewaren
Die goede oude tijd Chris, toen was alles heel gewoon. Ik heb nog een radio uit de 60e jaren en een bandrecorder met een stenen microfoon, geen banden. Iets voor jou chris, hoef er natuurlijk geen cent voor te hebben. En heb zelf nog 2 bakelieten veldtelefoons, niets bijzonders. Maar zie de foto van deze oude telefoon, wel bijzonder dus. Pure ambacht, van hout en geschilderd en nog een oude natuurlijk, die gaat nooit weg
Die is echt mooi zeg en eentje waarvan je kunt zeggen “daar loopt niet de halve wereld mee” Heel netjes die Hermes
Haha Frans, we zijn gewoon oude knarren. Als ik iets wil weten over de telefoon legt kleindochter van 8 opa even uit wat je er allemaal mee kunt doen . Ik wilde haar een horloge geven, nee opa hoef ik niet, heb toch mijn telefoon
Apart hoor. Deze heb ik nog nooit gezien. Mooi👍
Ook een mooie Pascal, en je weet de werking van Malachiet he . Met de nieuwe horloges met de stenen wijzerplaten kan je zo Jomanda opvolgen, hebben allemaal een geneeskrachtige werking
Gefeliciteerd met deze mooie GMT Squale, wens je veel draagplezier
Dankjewel ben er super blij mee!
Eet smakelijk, de kleuren van je Maurice L zijn in ieder geval goed
Hahahaha echt he, alsof het zo bedoeld was.