Dat is een mooie haarscherpe compositie Frans, en die Longines is ook niet te versmaden
Groot gelijk Dan, en ik wens je alvast een goede werknacht toe , hou je de Pelagos vannacht ook om de pols, of wissel je met een ander?
Gefeliciteerd Bram met je Seiko kinetic, wens je veel draagplezier
Ja de FXD draag ik altijd gewoon op mijn werk.
Benieuwd wat voor band dit gaat worden Nelis? O ja, heb het ook een keertje gehad dat de tabtoets niets meer deed, tja dan maar op die manier schrijven
En zo heurt het Dan, ik heb daar Assie voor met haar arendsogen. Nou ja, ze zet wel 2 brillen over elkaar op om te zien of alles oke is
Niet verkeerd Nelis, mooie band . Moet je nog lang wachten?
Fijn dat je de tabtoets weer gemaakt hebt
Dank U
Gefeliciteerd met je Bulgari, als je het hebt over een stoer horloge dan is deze het wel , wens je veel draagplezier
Wat een mooie foto’s Hans van je Bulova, haarscherp . Kan mijn S10 niet tegenop, maar ja verschil moet er zijn he
Weer zoals vanouds, mooi horloge, IKEA, boeken enz. Wordt tijd voor een ander boek
Bij thuiskomst kostuum uit en dresser af, wissel naar de Citizen, om erachter te komen dat mevrouw Gup die ook draagt
Dat was ook de bedoeling toch van Longines, Heritage uit '67 en bedoelt om te duiken. Maar een mooie Longines , neem er eens een duik mee
Weer een mooie foto Hans , weet je dat een Bulova het goed doet tussen de bloembollen. Wel als het droog is natuurlijk
Dat kan natuurlijk ook, 2010.
En ja, built like a battle tank.
Is inderdaad een redelijk stevig horloge aan de pols. Maar daar hou ik wel van.