Wat dragen wij vandaag XCVI

Dat is een mooie haarscherpe compositie Frans, en die Longines is ook niet te versmaden :+1:

1 like

Movado van buiten, Zenith van binnen, mooie dial, leuk horloge. Vreemd dat ik hem niet vaker draag:

27 likes

Groot gelijk Dan, en ik wens je alvast een goede werknacht toe :+1:, hou je de Pelagos vannacht ook om de pols, of wissel je met een ander?

1 like

Gefeliciteerd Bram met je Seiko kinetic, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Ja de FXD draag ik altijd gewoon op mijn werk.

1 like

28 likes

Benieuwd wat voor band dit gaat worden Nelis? O ja, heb het ook een keertje gehad dat de tabtoets niets meer deed, tja dan maar op die manier schrijven :rofl:

En zo heurt het Dan, ik heb daar Assie voor met haar arendsogen. Nou ja, ze zet wel 2 brillen over elkaar op om te zien of alles oke is :grin:

1 like

Niet verkeerd Nelis, mooie band :+1:. Moet je nog lang wachten?
Fijn dat je de tabtoets weer gemaakt hebt :rofl:

Dank U :blush:

1 like

Gefeliciteerd met je Bulgari, als je het hebt over een stoer horloge dan is deze het wel :muscle:, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Wat een mooie foto’s Hans van je Bulova, haarscherp :+1:. Kan mijn S10 niet tegenop, maar ja verschil moet er zijn he :wink:

1 like

Hoi @Pauwelix kweetniet of je nog ronddwaald maarre:

4 likes

25 likes

Weer zoals vanouds, mooi horloge, IKEA, boeken enz. Wordt tijd voor een ander boek :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bij thuiskomst kostuum uit en dresser af, wissel naar de Citizen, om erachter te komen dat mevrouw Gup die ook draagt :smiley:

16 likes

Dat was ook de bedoeling toch van Longines, Heritage uit '67 en bedoelt om te duiken. Maar een mooie Longines :+1:, neem er eens een duik mee :wink:

1 like

Weer een mooie foto Hans :+1:, weet je dat een Bulova het goed doet tussen de bloembollen. Wel als het droog is natuurlijk :wink:

1 like

:rofl: :rofl:

Dat kan natuurlijk ook, 2010.
En ja, built like a battle tank.
Is inderdaad een redelijk stevig horloge aan de pols. Maar daar hou ik wel van.

1 like