Een knappe combinatie wijzer plaat en stroming / golven zee !
Ho ho, niet te snel oordelen. Komt er echt aan hoor . Leuk zowel vintage als nieuwe Tissots
Ik doe mee
2 zielen Gup, 1 gedachte noemen we dat
Ja, maar je hebt meerdere zogenaamde captain willards. Ik heb ook een remake van de Uemura. Dat is de bijnaam die Seiko aan de in de volksmond genoemde Captain Willard heeft gegeven.
Ik vind ze niet echt lijken…
Uw beheersing van licht en reflecties is fenomenaal. Altijd weer. Zou uw beroep kunnen zijn. Is het?
Goedenavond HF vrienden, zoals beloofd deze week Tissot week.
Was vandaag wat druk bezig, maar komt altijd goed wat ik beloof . Dit keer de Seastar, gezien @domega
.
Wens iedereen nog een fijne avond, en morgen weer een andere Tissot
en dan? Groeit er iets uit?
Deze mag er toch zeker ook zijn!!
Nee nee…
Wat je niet probeert, kun je ook niet weten . Ohh je bedoelde de bloembollen, tja zou het niet weten even aan de bloemist vragen.
Maar je weet maar nooit, leg de Bulova tussen de bollen en wie weet begint er wat te groeien uit je Bulova
Ik ben opgenomen door de kudde wilde herten op de foto. Noord zuid het maakt allemaal niet meer uit.
Ik ga de herten leren om wapens te maken.
Die klote wolven ook altijd.
Het hert op de foto heet overigens Joost.
Joost is de zoon van Herhald de 3de.
Dank je wel!! Thanks
Zo is dat Fred, hoe heet dat “stellen” topic van jou ook alweer?
Dat wordt slappe hap, wapens van gras en takjes . Ik ken nog wel Herhald de 5e maar die is gaan hemelen en smaakt lekker
En je weet hoe je wolven weg moet jagen he, anders even aan Dion Graus vragen. Gewoon tssssst doen en weg zijn ze