Erg mooi deze Tourby Jasper👍🏻
Goed zo Jan, toch een keertje wat uitgeslapen , hou jij trouwens je GS om tijdens de nachtrust, ik wel maar dan met horloges met goede en lange lume
Zeker een leuke combi, ik pas er even voor want Assie vroeg ook of ik er een leer bandje om wilde doen. Nou dat vraagt ze dus echt niet voor niets, ben ik hem weer pleite en ligt ie ineens in haar box
Wow, dat is mooi, een handwinder, super👍🏻!
Mis ik wel een IKEA kleed, rood stoeltje met kabeltje er half op en links een tafeltje met het boek wat je leest . Wat jij @mhoutman
. Maar met die Citizen is helemaal niets mis, nou ja het is Tissot week he
Nelis wanneer komt die Seiko band nu eindelijk binnen want vol verwachting klopt ons hart . O ja, dat bandje kan best op die Hamilton, er zit toch iets zwarts in
Geralt gefeliciteerd met deze Vapaus, een heel clean horloge zonder toeters en bellen, wens je veel draagplezier
Ooit eens gemodificeerd met enorme hulp van een forumlid, waarvoor ik hem tot op vandaag nog dankbaar voor ben. (Zandstralen)
Krijg nou wat, hij leeft nog . Tijdje niets van je gehoord, maar leuke AP. Ehhh ik bedoel hommage van Ali
. Alleen die plaat, dat kunnen ze beter in China, wat een lelijke plaat is dat. Maar wel lachen hoe je mensen kunt foppen toch, niet te dicht bij zitten en ze denken dat een Ivicta een Rolex is
Haha hou alsjeblieft op. Alleen al de gedachte dat ik richting Ikea moet… Zweet breekt me uit.
Tissot week heb ik even gemist. Excuses
Vers van de pers…erg tof ding! Mooie textuur op de plaat en kleur groen. Mooie afwerking met brushed en polished delen. Band voelt prettig aan om de pols. Duratect Super Titanium. Nu nog even op maat maken. Ik denk we hier een winner hebben. (eindelijk )
Echt prachtig.
Mark XV is voor mij de mooiste IWC Pilot
Je hebt sowieso een schitterende collectie.
Kijk hij heeft het begrepen, tis Tissot week en zie wat deze Gentleman om de pols heeft Ice blue, het mooiste blauw dat er is