Dat is ook een mooie IWC, echt een net horloge . Begin nu eens een keertje in het Patek Philippe boek, daar heb je er een paar van toch. Dus niet alleen van horloge wisselen maar ook van boek
Oeps Harry, zie dat ik je vergeten ben om te zeggen dat die King Seiko mooi is. En joh van een zonnebank wordt je ook bruin hoor
Precies Rob, dat is alles waar het om draait met horloges. Wel mooi om de plaat te vergelijken met die Chinees, maar van een afstandje zie je er niets van. Er viel mij wel iets op bij jou AP bij de schroef iets na 5 uur, wat is daar gebeurt of is het de foto die mij fopt?
Nou nou Ady, tis hier geen dagbrakers he!. Maar voor hetzelfde geld wilde die 2 zakenlieden in de 1e klas ook wel met jou op de foto . Ik weet niet eens meer hoe een trein er van binnen uit ziet
Nee Fred, het horloge gaat 's nachts af.
Bij jou een schroefje teveel, bij mij zit er ergens anders een schroefje los
Das een knappe. Gefeliciteerd!
Merci!
En weer een topper En wat zie ik, een boek van IWC
Dat is een Van Harte waard David. Hele fraaie Citizen, helaas zelf geen fan van het gewicht en kleur van titanium want anders……
Dank je wel
Ha Cees dankjewel!
David gefeliciteerd met je mooie Citizen en met Duratect titanium kan je krasjes wel vergeten , wens je natuurlijk veel draagplezier
. O ja, en groen is de kleur in 2024