Stunning 
Gefeliciteerd.
Vette dinges deze Vertexen, mag ook wel als ik zie wat deze kosten…
+2800,- € klopt dit?
Gaat ie je al een beetje vervelen…
…nog niet 
Zojuist een NA topic gemaakt en wat verse nieuwe foto’s gemaakt van mijn modelletje 
Sjammer 
Ja dit is helaas BB58 geld. Na de brexit zelfs meer. Daarom zie je ze ook niet veel denk ik.
Ik ga morgen naar Maastricht en hoop hem daar eens te kunnen passen, hij is echt heel mooi.
Heb je de NA topic al geplaatst, of kijk ik er overheen?
in aken ligt die met en zonder datum,mooi ding 
Dammit, Ik dacht nog ergens mislezen te hebben qua aankoopprijs.
Heel mooi horloge, maar heb zo een aankoopprijs er niet voor over.
Heb je een idee hoeveel er hiervan gemaakt worden? Betrekkelijk exclusief zeker?
Geen idee eigenlijk. Hij had er oorspronkelijk 600 maar by populair demand een batch bij geknutseld. Zullen er ongetwijfeld niet veel zijn, met name omdat je 'm niet zomaar kunt bestellen. Tweedehands kom je ze amper tegen iig. @koetsj heppem en volgens mij nog iemand hier. That’s it.














