Wat dragen wij vandaag XLIII

Avondwissel

20 likes

Wissel naar de Chronoswiss.
Let eens op de details, bv het gezichtje op de maan.
Heel mooi en moeilijk (voor mij dan) op de foto te zetten.


Fijne avond.

28 likes

11 likes

Weer eens de heerlijke 5 Sports,gaat volgende week(voor het eerst)niet mee als vakantiehorloge,die plek is hij kwijt geraakt aan de CW-C65

18 likes

Ja, inderdaad Jaco heeft er ook eentje. Ze zijn lekker exclusief, en heel mooi, geniet van dit top horloge :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Go Belgium :belgium:

16 likes

Rabobank :cowboy_hat_face:

8 likes

14 likes

Burger, of….?

Nice :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Nice gefeliciteerd :ok_hand: :ok_hand:

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

Hier alvast een wissel voor morgen

28 likes

Een duister horloge… :slightly_smiling_face: Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

13 likes

11 likes

Goedemorgen allemaal.

15 likes

Goedemorgen zonder al te veel zorgen

10 likes


Goedemorgen :coffee:

18 likes

Casio WVQ-142E-7EVER, altijd exact de juiste tijd.

13 likes

De Reverso vandaag

35 likes