We gaan vandaag voor GOUD 
14 likes
Achter of onderkant?
Thx 
1 like
Gave aanwinst, gefeliciteerd en veel draagplezier! 
1 like
Mooi hoor.
1 like
Een paar jaar geleden toen ik begon met de horlogehobby en een beetje onderzoek ging doen naar een volgende aankoop. Kwam ik uit bij een review op youtube over dit horloge. De stalen band die ik erbij kreeg vond ik niets. Dus die is (huis,tuin,keuken/zelfstandig) gebrushed. Maar ik draag deze meestal op een MN strap van Erikasoriginals. Super comfortabel en draag het horloge nog steeds heel vaak.
19 likes
Lekker bullish

1 like




















