Wat dragen wij vandaag XLIX

Dit werk is soms wel zwaar.


Maar het is het waard om te zien hoe blij worden ze van een schoon hok en een wandeling door het bos :deciduous_tree:

Edit:
Mocht er iemand zijn die eventueel zou overwegen vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming te gaan doen. Stuur mij gerust een bericht en ik wil graag vertellen hoe dat is :wink:

37 likes

Ik dacht altijd dat die beestjes zo schuw waren. Ik ben verbaasd.

3 likes


Goedemorgen vanaf Bonaire :sunglasses:

26 likes

Ga maar eens nootjes uitdelen, met een beetje geduld eten ze zo uit je hand :wink:

2 likes

22 likes

En 38mm, zodat ik hem met mijn 16,5cm polsen ook kan dragen.
Dank je heer Sylvester, ik ben er ook erg blij mee. :slightly_smiling_face: Het is een Navitimer 92. Ooit zwierf er nog eentje rond op het forum, maar die zie ik niet meer.
Over mijn denkproces dat leidde tot aanschaf van dit horloge kun je hier meer lezen, zou het je ook maar enigszins interesseren. :grin:

3 likes

Heb m 15 jaar, gehad voor m’n 50ste verjaardag van vrouwlief. Precies de reden waarom ik m niet weg kan doen (ook al kom ik regelmatig in de verleiding, ik krijg af en toe ruilvoorstelen en koopverzoeken :hugs:)

De band heb ik recent uitermate zorgvuldig opgefrist, daar zaten de sporen der jaren op :wink:

Dank voor het compliment!

2 likes

Ik zou hem nig minstens 22 jaar houden :+1:

10 likes

Mijn eerste “echte” aankoop. Gaat idd niet meer weg.

12 likes

Een weekendje de seamaster :ok_hand:

29 likes

Ik zit er klaar voor

18 likes

Mijn beste,

Vandaag weer eens de eer aan de Breitling Colt gmt.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

28 likes

24 likes

Zimbe…:grin:

19 likes

40 likes

Terug van vakantie en meteen op de Glycine F 104.

25 likes

Hoop dat je er de volgende 15 nog van kunt genieten ook.
:ok_hand:

1 like

Over het algemeen zijn ze erg schuw in de bossen , maar eenmaal bij mensen in de buurt zijn ze behoorlijk tam na een tijdje.
Kan geen filmpje downloaden, maar hier een screenshot.

Om vervuiling van topic tegen te gaan:

22 likes

Ik doe mn best :wink:

1 like