Wat dragen wij vandaag XLIX

Ondanks dat de boterham op is tóch nog een lekkere sandwich!!!

16 likes

Hmmm…

38 likes

Nee, het is eerder huil0n voor veel Seiko fans dat ze de SARB-serie uit productie hebben genomen. Ik heb er drie gehad, de beige 035, de bruine 033 en de groene Alpinist 017. Tegenwoordig is daar de SARX-serie en de Presage serie, met enige overlap tussen die twee als je naar Japanese Domestic Market (JDM) modelnummers gaat zitten kijken.

Heb jij daar nou gewoon een Ressence? Dan is dat terecht. Man, wat een coole horloges, wat een onderscheidende techniek. Ik vind ze geweldig. Is dat nou die nieuwe Type 1 kwadraat?

3 likes

28 likes

Nieuw bandje voor mijn speedy mooi en heel soepel van Bulang&Son’s

32 likes

Elka Navigator

26 likes

Ja, Type 1 Squared zoals ze zeggen, dit is de V2 in Titanium nu… zelfs de allereerste V2 :wink:

1 like

Net mijn NA uitgepakt en om de pols gedaan!

30 likes

jij begon over die Seiko’s niet ik. Maar goed zal je uit de droom helpen. heb 4 seiko’s in mijn collectie, als je goed opgelet had afgelopen week zou je gezien hebben dat ik een NA had gemaakt over een seiko (niet om te zeiken hoor), maar de meeste horloges in mijn collectie zijn Zwitsers. (welke, moet je maar eens gaan zoeken naar oude NA’s)…

Sorry Ferry, ik heb je nooit gevolgd, dit forum is daar veel en veel te groot voor maar excuses als je je door mij aangevallen heb gevoeld. Het was allemaal meer in een vlaag van balorigheid (en ja, die oude woorden ken ik ook stammende uit 1956) dat ik reageerde. En ja, ik heb ook veel te veel horloges en daarom zet ik er vandaag weer één op het blauwe gedeelte. Veel plezier met je collectie! :wink:

3 likes

10 likes

Fijne dag HF :+1:t2:

20 likes

Hoe is dat nou, zo’n vintage Tudor?
Staat mooi hoor.

Heerlijk ding.
Ik draag hem zoals de voorgangers, schijt aan alles.
Heeft net een full service gehad, dat maakt het voor mij ook wat meer beatable.

Krasje meer of minder maakt me niet uit.

14 likes

Hmm, had m al gedaan vandaag… maar hij is zo mooi, dus gewoon nog een keer :blush: Fijne dag!

15 likes

Best prima

26 likes

21 likes

32 likes

24 likes

Nog niet geserviced? Of …

In ieder geval een erg mooi ding!

Edit: of bedoel je gewoon niet van de pols te slaan xD

1 like