Wat dragen wij vandaag XLIX

Ja, moest hem terug opwinden.

1 like

Ja vind ik dus ook :G en het is vooral mijn lekkerst dragende horloge. Ik krijg op een of andere manier toch altijd wat last/irritatie van de andere na een paar uurtjes.

1 like

In Daniken Bos Geleen effe wat eten en genieten

30 likes

33 likes

33 likes

Dank je :+1:t2:

Heel vet gefeliciteerd

1 like

NA , en natuurlijk meteen om de pols.
normaal hebben hommage horloges niet mijn voorkeur, maar in dit geval :grimacing:

vroeg laatst of ik een explorer II 40mm kon passen … kwam de verkoper met de 1655 aanzetten , ook super maar ik bedoelde eigenlijk de witte opvolger.
maar eenmaal om de pols was alleen het budget nog een beetje het probleem :woozy_face:

ik wist dat Steinhart een 42mm versie had, maar na wat speurwerk vond ik ook een 39mm vintage gmt versie …

het blijft een hommage, maar van een ouder model en voor mij belangrijk …
en ik zal in mijn vriendenkring niet snel iemand tegenkomen die weet dat het sowieso een hommage is… (omdat ze het origineel niet kennen :wink::+1:)

ach kan ik het mooi voorlopig even testen en wie weet hou ik ooit nog €24K over voor de 1655 :grin:

19 likes

Daytona broer/wannabe :eyes:

22 likes

Een NA? Kan me niet herinneren deze eerder gezien te hebben

1 like

Klopt. Die is gisteren binnen gekomen. Beetje een impulsaankoop, maar wellicht schrijf ik er nog een NA topic over.

3 likes

Niet echt stiekem hoor , prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Ik vind het een geinig ding ben sowieso hoe de om de pols (be)valt

1 like

Strak pakketje hoor :sunglasses:

1 like

Vandaag een beetje spelen.

15 likes

NA vandaag eens uitproberen :slightly_smiling_face:

10 likes

Volgens mij ben je de eerste van het HF die een Minase heeft.

en gelukkig dat ik schrijfwijze een keer check ná tekstcorrectie anders had er ‘minnaar’ gestaan, which is more common and more awkward to

Maar goed, in mijn ogen ben je een held!
Vind dit al zo lang mooi, maar te lui om er echt werk van te maken tot nu toe. Tel daarbij op het groterdangemiddelde bedrag en nagenoeg geen mogelijkheid om te kijken, vergelijken en voilá een milde verklaring

Wat lijkt deze mij mooi!
En wat woon je ver weg!!!
Anders had ik graag een een kopje tijdkoffie met je gedronken!

Gefeliciteerd!

Ik tag even mijn mannetje in het Noorden, die moet dit ook weten… Niet dan @Windhund

2 likes

23 likes

Een grappig horloge die zilversol

27 likes

Tof horloge is het!

1 like