Wat dragen wij vandaag XLIX

Alpinist :grinning:

27 likes

Flink in de file…

29 likes

De creativiteit van de jongste twee meiden belonen met een foto voor hier:

26 likes

Thanks, ben ook erg in mijn nopjes ermee :grin:.
Nou nog een mooie band scoren.

1 like

Goed weekend!

25 likes

19 likes

17 likes

28 likes

Fijn weekend … :beers:

17 likes

Nog een dag, nu op een Ko-bandje.

34 likes

Maar aan de andere kant heb ik je vrouw blij gemaakt door in het noorden te gaan wonen. WANT als je de Minase een keer om je pols hebt gehad ga je 'em kopen (zelfs op het gevaar van een echtscheiding) :slight_smile:

Als je eens in de buurt bent, of je horlogevriend, geef maar een gil! Je/jullie bent welkom.

PS ik ben er van uit gegaan dat je huwelijk net zoals de mijne is en alleen stubbelingen heeft als er weer een nieuw horloge binnenkomt

Weet je trouwens wat mijn grootste angst is? Dat als ik overlijd dat mijn vrouw mijn horloges verkoopt voor de prijs waarvan ik gezegd heb dat ik ze gekocht heb.

3 likes

Prettig weekend.

20 likes

Fijn weekend :grinning:

17 likes

Fijn weekend, knaldrang :beers:!

27 likes

Had al zo’n vermoeden :slightly_smiling_face:

Dat is zeer sympathiek :+1:

Hier heb ik geluk, en trek ik aan het langste einde.
Mijn huwelijk houdt stand , zelfs onder enorme tijdsdruk.

Dit is een lastige, ik heb nu de neiging om te vragen of je vrouw contact opneemt met mij als jij…ahhhh nee, dat is niet kies

Maar euhhhhh, ENJOY !!!
nog een fotootje als reply om dit berichtje is toegestaan :wink:

Hier dan de chronoscope, eveneens met sympathieke afmetingen en een vormgeving waar je je vingers bij aflikt …

:wink:

26 likes

Vandaag de deur nog niet uitgeweest.

Ook niet echt nodig…:smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Ik dacht eerst “oh nee” maar die reeks van de PO kan echt zo goed als alles hebben. Leuke combinatie!

1 like

Prachtig die JLC. Daar goed een goed biertje inderdaad perfect bij op zo’n druilerige dag…

Ontopic:

30 likes

Jouw GS is ook geweldig mooi, maar euhh, biertje? Haha

1 like