Straks een aperitiefje als vrouwlief thuis is… voorlopig sta ik dus droog
Maak er een woest weekend van.
Dankje. Nee niet Omega origineel. Custom made
Omdat je de (zwaar foute) gedachte had om mijn vrouw te contacteren hierbij nog een foto van de Minase om nog wat emoties bij je op te roepen
Het horloge is lekker dun, de band zit super lekker zonder dat de links te los zijn en perfect afgewerkt omdat de links via schroefjes aan de binnenzijde verbonden zijn - oftewel je ziet geen gaatjes of schroefjes aan de buitenkant.
Zo nu heb ik je genoeg gestraft, ik stop met aanprijzen
Vind ik dus ook. Dankjewel.
Is prachtig gedaan, ook de binnenkant die kleurt met details van het horloge! Waar heb je dat laten doen? Ik heb een Speedmaster waarvoor ik al een tijdje een nieuwe band zoek die past in de deployment clasp.
Dank je!
Zodra ik iets meer van de geschiedenis van de Silverwave af weet kan ik er een NA over schrijven. @Koekoek, als je via PB nog wat links voor me hebt houd ik me aanbevolen, dan kan ik er een topic aan wagen.
Hij bevalt trouwens prima. Klein, plat, comfortabel, en de band onthaart m’n arm mooi tijdens het dragen.
Hoe verhoudt deze zich tot een Explorer II van 42mm? Is deze ook echt nog een slag groter of valt dat mee?
Kinderfeestje van mijn zoon in een subtropisch zwemparadijs; de G-shock leek me de verstandigste keuze
Nice! Altijd goed Texel. Enjoy!
Diaboliq straps.
T is nu 1 van m’n meest comfortable straps.
Ah wow die is haast nog netter dan mijn vijfje… Maar als je door de stofjes en krasjes heen kijkt heeft deze toch een zekere verwantschap