Vreselijk zeg, sterkte daar!
BBQlova
Yeah, na het doorzoeken van de tuin, heb ik mijn horloges achter in onder de haag gelukkig mijn horloges teruggevonden, zo opgelucht, dacht dat ik ze kwijt was, een geluk bij al die misère.
Nu verder met opruimen en alles opruimen, vissen vangen die overal liggen, water is heel snel gezakt, maar de puinhopen blijven achter, iedereen is hier druk bezig, ook huilende mensen, oudere duivenmelker, zijn hok is omgevallen, veel duiven verdronken, het was zijn lust en leven.
Positief zijn ook hier op het forum de mensen die meeleven, dan denk je fijn dat er meegeleefd wordt iedereen die zoveel pech heeft.
Dus bedankt namens onze buurt, ik heb wat reacties laten lezen.
Groeten van de mensen hier.
Wat een rot bericht Goran!
Ik kan mij slechts voorstellen hoe dit moet voelen…
Heel veel sterkte met de verwerking, zeker ook voor de vrouw en kind.
Thanks Dave!
Hopelijk goed verzekerd! Wat een nachtmerrie zeg…
Wtf. Klote!
gelukkig dat je de horloges nog heb kunnen vinden
veel succes met het opruimen van de rotzooi
Gelukkig toch nog een beetje goed nieuws. Succes met de opruim- en herstelwerkzaamheden.
Sterkte met deze ramp !
Gelukkig nog goed gekomen, maar heel triest voor het forumlid waar ze de spullen, horloges en zelfs speelgoed van zijn dochter hebben meegenomen, wat een losers die zoiets doen, maar hier moeten we ook uitkijken zijn al diverse inbraken geweest.
Bizar, en indien bedwelmd of gedrogeerd ook levensgevaarlijk. Dat de daders snel gepakt mogen worden en sterkte met de verwerking van deze ellende
Heel veel sterkte, ik hoop dat het nog goed komt en ze dat tuig pakken.
Idem voor jouw! We gaan het aankijken wat er uit de bus komt. Ik hoop iets tegen te komen op tweede hands sites ofzo…
Daar weet ik morgen meer over. Bloed is afgenomen.
Wablief? Zo erg. Heb je ze gehoord of gewoon 's morgens vastgesteld?
het gaat toch helemaal nergens meer over,wat een vetzakken
heb het ookal een keer meegemaakt dat e hebben ingebroken en alle horloges mee hebben genomen,alleen waren wij niet thuis
dus voor jou en je familie nog veel erger
wens je veel sterkte en voor je gezinnetje