Wat dragen wij vandaag XLV

Toch nog kijken of ik de klik krijg :wink:

18 likes

Traska met de traska. Deze bevalt enorm goed!

7 likes

29 likes

Vreselijk, sterkte man!

Erg klote man, hopelijk worden die rotzakken gepakt.

Deze is klaar voor de Turkse Rivièra :ocean: :sunglasses: :love_you_gesture:

15 likes

Echt klote kerel, rare vraag misschien maar had je ook een horloge om met het slapen?? Want dan kan ik je bijna garanderen dat ze waarschijnlijk iets hebben geflikt met sprays…

Niks gehoord… normaal voor het minste direct wakker… s’morgens prikkende ogen en barstende koppijn… dus heb bloed laten afnemen en daar hoor ik morgen meer over…

Nowp ligt steeds op nachtkastje = 30cm van mijn hoofd.

Pfff shit hey, geen fijne gedachte inderdaad… Hoe stom het ook klinkt, gauw aan de camera’s binnen en buiten én alarmsysteem (m’n partner verklaarde me vanaf dag 1 gek toen we samen gingen wonen maar inmiddels vindt ze het allemaal “helaas” broodnodig)

1 like

29 likes

Inderdaad…
Blij dat vrouw en kind niets hebben dat is het belangrijkste.

6 likes

12 likes

Fris gewassen, straks een lekkere noordzeetong verorberen en bij deze avondwissel. :wink::raised_hand_with_fingers_splayed:

27 likes

15 likes

14 likes

34 likes

De duikring van mijn Scorpène heeft last van metamerie: de kleur ervan is dikwijls blauw, zoals de wijzerplaat, maar bij bepaalde soorten licht wordt die duikring groenachtig. Dat zie je hier gebeuren, maar een uurtje geleden was die groene schijn er nog niet. Metamerie is iets wat fabrikanten van inkten of bijvoorbeeld auto bumpers absoluut willen vermijden, maar hier vind ik het een deel van de charme van het horloge.

20 likes

Weer iets bijgeleerd :wink:
Mooie dingen die NTH’s van Chris Vail. Zie je hier niet zoveel passeren…
Ik hoor er veel goeds over.

Ralph, zijn Volvo en de Exp on dangerous roads. :+1::slightly_smiling_face:

1 like