Klopt en dat is echt K#$! Eerste keer in 11jaar dat ik geen draag.
Jemig wat klote Goran… ik schrik ervan…
Als dat een keer misgaat is het moord of tenminste doodslag…wat een honden zeg…
Morgen ga ik weten of ze iets gevonden hebben in het bloedstaal. Mag er niet aan denken dat mijn dochter of vrouw wat overkomt door zoiets
Sterkte gewenst aan W2them en de mensen in Limburg die momenteel in de ellende zitten!
Tja… wat heet positief. Het zegt eigenlijk NIETS… kan net zo goed wat restdeeltjes van enkele maanden geleden zijn.
Sterkte met alles voor jullie, gelukkig toch horloges teruggevonden. Zuid Limburg is ons Tweede thuisland, sinds jaar en dag komen wij vrijwel jaarlijks naar Hulsberg en Valkenburg en doen de boodschappen bij Jan Linders😀! Hoop dat het gauw weer een beetje opgeruimd is bij jullie!
Niet voor te stellen deze ellende. Hopelijk snel weer op ons terras
Voor een tussenweg gegaan ? Blijft een prachtig horloge
Misschien zien we elkaar hier eens.
Gaaf horloge …Is de wijzerplaat groen? Heb je een referentienummer?
Regelen we als hij weer op de camping staat
Absoluut één der mooiste nieuwe horloges van dit moment
Dank je,
Het is inderdaad groen, maar het hangt af van de lichtinval welke kleur groen, heel mooi gedaan door Tissot.
Het nummer is T120.407.11.091.00, ik heb ‘m op milanaise gekocht, de bracelet heb ik los besteld, maakt ‘m wel af.
Gr. Marc
Die komen niet toevallig langs denk ik. Moeten iets geweten hebben. Gedver, kan daar zo nijdig over worden.
Maar daar heb jij niets aan.
Veel sterkte!
Thanks
Dat doen we, leuk, dit jaar blijven we misschien thuis, maar als we in de tweede helft van augustus toch nog naar het Hemelke in Hulsberg gaan, houd ik jullie op de hoogte!