Wat dragen wij vandaag XLV

HorlogeOpa

JJlind

17m

Regelen we als hij weer op de camping staat :+1:

HansT

HorlogeOpa

1m

Dat doen we, leuk, dit jaar blijven we misschien thuis, maar als we in de tweede helft van augustus toch nog naar het Hemelke in Hulsberg gaan, houd ik jullie op de hoogte!

1 like

Wissel

16 likes

Na: Nomos

27 likes

:joy: Maar wel mooi. Vooral de Gymnopedies.

Vorig jaar februari.

1 like

Balen man :frowning:

Coronajaren tellen dubbel he. :upside_down_face:

1 like

Fijn weekeinde all. :+1:

29 likes

Gnossienne 5 van Satie is mijn favoriet (let niet op m’n foto😀), ik speel hem eigenlijk ook niet zo snel. Reinbert de .eeuw heb ik al eens een keer ontmoet. Altijd mooi die Speedy (is wel snel).

17 likes

Weer terug aan de SKX013:

17 likes

Vind je metrum wat onrustig, maar Satie mag sowieso op alle manieren. Hij zou dat zelf denk ik ook prima hebben gevonden. :slightly_smiling_face:

1 like

Dank je wel Peter!

1 like

:slightly_smiling_face:

32 likes

In het verleden was ik veel te vinden in Scandinavische landen.

Daar kwam het voor dat “bendes” toeristen met campers snachts beroofde.
Dit deden ze door “gas” door een kier van een raam/deur naar binnen te laten totdat ze zeker waren dat deze mensen bedwelmd waren.

Daarna hadden ze vrijspel om te zoeken naar waarde.

Nu ik dit zo van jou lees moet ik hier gelijk aan denken.

Durf het niet te zeggen. Morgen weet ik of ze wat gevonden hebben in het bloed. Wordt een bange nacht

1 like

:rage: :zipper_mouth_face:

Gossie Goran, sterkte man.
Is ons ook een keer overkomen, gelukkig waren we wel dagje weg. Check alles 3x, soms kom je pas maanden later achter dat er nog wat ontbreekt/gejat is

Maar dat is allen bijzaak
 Spullen krijg je als het meezit toch vergoed idd. Focus vooral op je gezin. Veel sterkte nogmaals. :fist_right:

1 like

:hugs: :ok_hand: :raised_hands: :clap: :clap: :clap:

1 like

Werkze of een goede nachtrust!

20 likes

21 likes

27 likes