JJlind
Regelen we als hij weer op de camping staat
HorlogeOpa
Dat doen we, leuk, dit jaar blijven we misschien thuis, maar als we in de tweede helft van augustus toch nog naar het Hemelke in Hulsberg gaan, houd ik jullie op de hoogte!
JJlind
Regelen we als hij weer op de camping staat
HorlogeOpa
Dat doen we, leuk, dit jaar blijven we misschien thuis, maar als we in de tweede helft van augustus toch nog naar het Hemelke in Hulsberg gaan, houd ik jullie op de hoogte!
Maar wel mooi. Vooral de Gymnopedies.
Vorig jaar februari.
Balen man
Coronajaren tellen dubbel he.
Gnossienne 5 van Satie is mijn favoriet (let niet op mân fotođ), ik speel hem eigenlijk ook niet zo snel. Reinbert de .eeuw heb ik al eens een keer ontmoet. Altijd mooi die Speedy (is wel snel).
Vind je metrum wat onrustig, maar Satie mag sowieso op alle manieren. Hij zou dat zelf denk ik ook prima hebben gevonden.
Dank je wel Peter!
In het verleden was ik veel te vinden in Scandinavische landen.
Daar kwam het voor dat âbendesâ toeristen met campers snachts beroofde.
Dit deden ze door âgasâ door een kier van een raam/deur naar binnen te laten totdat ze zeker waren dat deze mensen bedwelmd waren.
Daarna hadden ze vrijspel om te zoeken naar waarde.
Nu ik dit zo van jou lees moet ik hier gelijk aan denken.
Durf het niet te zeggen. Morgen weet ik of ze wat gevonden hebben in het bloed. Wordt een bange nachtâŠ
Gossie Goran, sterkte man.
Is ons ook een keer overkomen, gelukkig waren we wel dagje weg. Check alles 3x, soms kom je pas maanden later achter dat er nog wat ontbreekt/gejat isâŠ
Maar dat is allen bijzaak⊠Spullen krijg je als het meezit toch vergoed idd. Focus vooral op je gezin. Veel sterkte nogmaals.