Mooi merk ook
Tudor Ranger Heritage op de oorspronkelijke stalen band. Love it or hate it, bij mij geldt afwusselend beide.
Like was écht voor het horloge hoor
Mooie aanwinst gefeliciteerd
Als ik het uiterlijk buiten beschouwing laat want ieder heeft een eigen stijl/ smaak .
Is de afwerking van de kast van Tudor echt beter , wat draagcomfort betref gaan ook al mijn punten naar de 58 . De Seiko lag bij mij meer op de pols ,schoof ook wat vaker heen en weer . Een beetje topzwaar zeg maar .De 58 voel je niet tijdens het dragen , schuift niet is ook een stukje lichter en platter.
Tja om het over de band dan maar niet te hebben .
Seiko staat nou niet echt goed bekend om zijn stalen banden . Nou was de stalen band van de Seiko van de SPB en ook de andere duurdere series ech niet slecht hoor . Maar ook hier is de klasse van afwerking , draagcomfort van de Tudor veel beter . Kijk alleen al een naar de sluiting met die keramische bolletjes .
Eigenlijk mag je deze twee niet echt vergelijken . De SPB serie van Seiko is prachtig . Heerlijke sunburst ook en zeker voor het geld een prima horloge .
Tudor is bijna 3 maal zo duur , maar dat vind je dan ook terug in de afwerking en draagcomfort…
Heb een mooie tijd gehad met de SPB maar mijn ’ 58 gaat nooit meer weg