Wat dragen wij vandaag XLVI

17 likes

Mooi merk ook :+1:

2 likes

18 likes

Tudor Ranger Heritage op de oorspronkelijke stalen band. Love it or hate it, bij mij geldt afwusselend beide.

11 likes

Rising Sun :jp: time

35 likes

Op vrijdag de 13e beter een kasvast horloge om :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

17 likes

Bijna weekend.

Deze OP staat ook in het blauwe gedeelte.:wink:

28 likes

21 likes

Fijn weekend

18 likes

Like was écht voor het horloge hoor :grin:

2 likes

26 likes

27 likes

:cricket: deze wou ook mee op de foto :sweat_smile: Goed weekend allemaal!

20 likes

21 likes

28 likes

Mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Als ik het uiterlijk buiten beschouwing laat want ieder heeft een eigen stijl/ smaak .
Is de afwerking van de kast van Tudor echt beter , wat draagcomfort betref gaan ook al mijn punten naar de 58 . De Seiko lag bij mij meer op de pols ,schoof ook wat vaker heen en weer . Een beetje topzwaar zeg maar .De 58 voel je niet tijdens het dragen , schuift niet is ook een stukje lichter en platter.
Tja om het over de band dan maar niet te hebben .
Seiko staat nou niet echt goed bekend om zijn stalen banden . Nou was de stalen band van de Seiko van de SPB en ook de andere duurdere series ech niet slecht hoor . Maar ook hier is de klasse van afwerking , draagcomfort van de Tudor veel beter . Kijk alleen al een naar de sluiting met die keramische bolletjes .

Eigenlijk mag je deze twee niet echt vergelijken . De SPB serie van Seiko is prachtig . Heerlijke sunburst ook en zeker voor het geld een prima horloge .
Tudor is bijna 3 maal zo duur , maar dat vind je dan ook terug in de afwerking en draagcomfort…

Heb een mooie tijd gehad met de SPB maar mijn ’ 58 gaat nooit meer weg

31 likes

13 likes

35 likes

Even die andere voor de rest van de dag!

34 likes