Morgen weer vroeg dag en ik ben geen ochtendmens.
Bij deze, prettige avond HF, nog even Miss Johngo gezelschap houden en dan gaan pitten.
Heel mooi…
Beetje dure hobby als je dagelijks op de bouw staat
Hier heb je een heel goed punt!
Wat een mooie aanwinst
Dank je en ja hij is inderdaad erg mooi. Maar terwijl deze onderweg was kreeg ik de kans op een Squale die ik al een tijd in de gaten hou en potje is leeg en me wishlist te groot. Dus deze gaat door naar de blauwe hoek om fondsen weer vrij te maken.
Hahaha , ja zo gaat dat . Volgens mij was je op zoek naar een 60 atmos . Klopt dat
Zelf nu weer in de nachtdienst, mijn eerste nu
helemaal correct. Ik was al helemaal gesettled in de gedachte dat de 50 atmos een blijver zou zijn. Tot ineens de grotere broer voorbij kwam. Een nog grotere zee van blauw…
Succes vannacht, ik rond zelf zo af. Bed roept…
Ja al vanaf de introductie van deze 60 was ik er erg vanbonder de indruk , helaas te groot voor mijn pols . Optisch dan , de L tot L maat valt nog wel mee .
Ja das geen kleine jongen inderdaad. Niet om te pluggen maar dan is de 50 atmos een betere maat.
Net als bij de Tudor trouwens. De BB58 is de perfecte maat en fantastisch qua comfort. De chrono is groter, zwaarder en een iets minder qua pasvorm… maar man man man die schreeuwt gewoon naar me, fantastisch… Verfijning vs schreeuwerig. Aston Martin vs Camaro… En kennelijk hou ik van schreeuwerig… Tenminste voor nu dan. Laat ik het maar voorzichtig zeggen. Hopelijk blijft deze mij een lange tijd bekoren.