Wat dragen wij vandaag XXVIII

22 likes

Cool bakkie :ok_hand: en horloge natuurlijk :wink:

1 like

Veel plezier daar! Ziet er goed uit. Toch wel het gebruikelijke aperitief genomen? :wink::cocktail:

Edit: ik vergat te vragen of je ook al aan de :oyster: :oyster: :oyster: toegekomen was, maar inmiddels jouw laatste post gezien! :+1:t2::sunglasses:

Hoe smaken ze? Nogmaals veel plezier samen Harry!

1 like

Op stap met een Land Rover, daar past eigenlijk alleen een Fieldwatch op NATO bij

19 likes

Avondwissel voor iets wat op HF nogal impopulair is: de collecte.

Voordat mensen ‘strijkstok’ gaan roepen: 84 procent van de opbrengst gaat naar voorkomen van kanker, betere behandelingen en de juiste zorg en hulp voor patiënten en hun omgeving.

Ik tegen een man aan de deur: “mooie Navitimer”.
De man: “oh nu moet ik zeker meer geven”. :smile:

43 likes

Respect dat je het doet :ok_hand:

2 likes

44 likes

[quote=“wilfox, post:1363, topic:282101”]
Hoe smaken ze? Nogmaals veel plezier samen Harry!
[/quote] Dankjewel kerel!:blush:

Zonder overdrijven… echt voortreffelijk… we zitten vlak bij zee, dus kan ook niet anders. :ok_hand::blush:

1 like

Wow! Da’s mooi zeg.

1 like

mwah werken is zo best leuk.:smiley:

1 like

Dank! Ik ben het met je eens! Vandaag op zijn winterband gezet.

Nog met de Eta 2836-2 :nerd_face:

23 likes

Wat een beauty, ik kan niet wachten tot die van mij terug is van TagHeuer…

1 like

Gezellig, alweer :wink: geen kinderen zeker… :rofl:

1 like

22 likes

Goed bezig Chris! En inderdaad, je kan de hobby mooi inzetten om de opbrengst te vergroten! :joy::muscle:t2:

1 like

Is het geen Niglo en Nigla?
Ziet er iig weer smakelijk uit!

2 likes

18 likes

23 likes

Vandaag had ik de witte Stargate om. Nu ik het glas en de pakkingen heb vervangen is hij, met uitzondering van een veeg op de bezel in mint conditie.

Hij blijft prachtig. Ik bedoel, dit was een horloge uit de Superior serie van Seiko, wat net boven de budget-vriendelijke SKX uitkwam. Dus nog steeds een 7s26 uurwerk, maar een veel interessantere kast met hoeken en facetten die op de tegenwoordige MM200 voorkomen.

De wijzerplaat is fantastisch. De wijzerset ook. Een lichte sunburst, opgelegde indices, goede lume en gun-metal gesatineerde wijzers, het is niet slecht voor de toentertijd 450 dollar.

Is het dan allemaal goed? Nee. Stalen banden op duikers zijn vaak kut met peren.

De sluiting is verstelbaar, de links verplaatsbaar, maar oh, oh, oh, wat zijn die dikke en veel te lange vouwsluitingen toch kut. En dan die walgelijke diver’s extension. Man, niemand die met die dingen duikt, da’s gewoon spel voor de galerijen.

Kortom: Op een NATO gegooid. :slight_smile:

16 likes