Wat dragen wij vandaag XXVIII

Vandaag had ik de witte Stargate om. Nu ik het glas en de pakkingen heb vervangen is hij, met uitzondering van een veeg op de bezel in mint conditie.

Hij blijft prachtig. Ik bedoel, dit was een horloge uit de Superior serie van Seiko, wat net boven de budget-vriendelijke SKX uitkwam. Dus nog steeds een 7s26 uurwerk, maar een veel interessantere kast met hoeken en facetten die op de tegenwoordige MM200 voorkomen.

De wijzerplaat is fantastisch. De wijzerset ook. Een lichte sunburst, opgelegde indices, goede lume en gun-metal gesatineerde wijzers, het is niet slecht voor de toentertijd 450 dollar.

Is het dan allemaal goed? Nee. Stalen banden op duikers zijn vaak kut met peren.

De sluiting is verstelbaar, de links verplaatsbaar, maar oh, oh, oh, wat zijn die dikke en veel te lange vouwsluitingen toch kut. En dan die walgelijke diver’s extension. Man, niemand die met die dingen duikt, da’s gewoon spel voor de galerijen.

Kortom: Op een NATO gegooid. :slight_smile:

16 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

20 likes

Welterusten , of werkze… of wat je dan ook nog gaat doen…:slightly_smiling_face::+1:

:sleeping:

26 likes

“Do not go gentle into that good night but rage, rage against the dying of the night” - Dylan Thomas

21 likes

15 likes

Goedemorgen en een fijne dag

16 likes

27 likes

1

2

3

27 likes

Tsukimi time :shinto_shrine: :crescent_moon:

26 likes

Ik zag hem afgelopen vrijdag om de pols van @Fate_Amenable_To_Change. Schitterend. Verkoop hem maar aan mij. Heb ik ook weer een horloge.:crazy_face:

3 likes

Niet voor 29 oktober… :crescent_moon:

ik verkoop geen horloges

2 likes

Goedemorgen

18 likes

Man man man…:ok_hand:

Goedemorgen, vandaag natuurlijk mijn meest recente

20 likes

Even twijfelen wat dat vandaag weer om de pols mag…

HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAAA

Is nog veel te fris ,de liefde met de Aquatimer dus Tudor nog even wachten.

Wat een koppel trouwens ,:grin:

24 likes

Na twee maanden in de kist, deze weer eens om de pols :+1:

26 likes

Twintime vandaag

19 likes

22 likes

Goedemorgen.

Prettige dag!

14 likes

Deze plaat is alleen in 40mm :slightly_smiling_face: