Wat dragen wij vandaag? XXX

NA: SPB143J1. Nu nog even wachten op een mooie Tropic strap van Watchgecko…
Oh ja, mocht iemand een orginele bracelet te koop hebben, of een adresje weten, dan hoor ik het graag. :+1:

32 likes

Als in mooi, comfortabel, fijn, loopt goed, etc. Of als in groot, log, lomp, etc?

1 like

:laughing: die eerste set omschrijvingen. De tweede set slaat op z’n drager. :rofl:

En het co-axial 8800 uurwerk. :ok_hand::muscle:

2 likes

Mooie dag allemaal :+1:

24 likes

Werd de 143 niet standaard geleverd op staal

Klopt, maar deze heb ik (één week oud) overgenomen van een forumlid die een 143 en een 149 had gekocht en banden heeft gewisseld.

@Drebin ?

1 like

Nope, gekocht van een ander HF lid.

2 likes

Nee maar @Drebin had er 2 dacht ik ?

1 like

Ah ja, klopt. Hij heeft een bracelet voor een ander model Seiko (SPB053) die goed past, maar ik heb liever een originele.

1 like

20201030_124041

12 likes

De Uemura. Omdat de bracelet van de NA niet fatsoenlijk in te korten is zonder vier handen en een set nieuwe schroevendraaiers. :slight_smile: Zo jammer.

En een mooie illustratie waarom ik geschroefde banden haat. Ze zijn onpraktischer en minder robuust dan split-pen of pen and collar banden: Los van het feit dat ze kut zijn om in te korten gaan schroeven ook nog eens los zitten. Pfff.

35 likes

Nu tijd voor lunch.

13 likes

Deze Citizen Eco-Drive komt te weinig uit de horlogedoos. Zonde eigenlijk, want het is technisch gezien toch een mooi horloge. Ik hoef de tijd enkel aan te passen bij zomer-/wintertijd en de datum nooit. Verder heeft hij alleen af en toe wat zon(licht) nodig.

10 likes

25 likes

20 likes

Wat is die lume toch mooi!

1 like

So die sluiting is nog wel maagdelijk zeg, knap dat je 'm zo kunt houden. Heb je een piepschuimen bureaublad? :grin:

1 like

Met de Seiko het weekend in. Goed weekend mede horlogeforum genoten.

15 likes

Jammer van die krasjes

4 likes