Fietsen ok, maar om de veldfles dan meteen om je pols te doen🤔
[spoiler] hartstikke origineel en uitdagend horloge natuurlijk[/spoiler]
Fietsen ok, maar om de veldfles dan meteen om je pols te doen🤔
[spoiler] hartstikke origineel en uitdagend horloge natuurlijk[/spoiler]
Morgen weer 
Zuinig op zijn!! Deze wordt verloot voor de strip.
Welke band is dat? Ik zoek ook nog zo’n donkerblauwe croco.
Deze…

Wat voor merk is dat? Ik herken er een Marathon maar ook een Dagaz in. 